بین کوین

ماجرای عجیب مردی که 7500 عدد بیت کوین خود را دور ریخت

یک شهروند انگلیسی در سال 2013 حدود 7500 عدد بیت کوین خود را دور ریخت و اکنون برای پیدا کردن آن به زباله‌گردی روی آورده است.

قیمت بیت کوین به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتالی طی سال‌های اخیر به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد و توانست مالکان خود را ثروتمند کند، اما یک شهروند انگلیسی در سال 2013 زمانی که این ارز دیجیتالی قیمت چندانی نداشت، یک هارد حاوی 7500 عدد بیتکوین را دور انداخت و اکنون چند سالی است که برای پیدا کردن آن به زباله‌گردی در شهر نیوپورت در ویلز انگلیس روی آورده است.

جزئیات گم کردن 7500 عدد بیت کوین

این شهروند انگلیسی در زمان دور انداختن بیت کوین های خود از ارزش بالای آنها مطلع نبود، اما مدتی کوتاه پس از این که بیت کوین های خود را دور انداخت، متوجه شد ارزش آن به 500 هزار پوند افزاش پیدا کرده است. البته اکنون پس از 8 سال ارزش 7500 عدد بیتکوین به بیش از 357 میلیون دلار می‌رسد.

جیمز هوولز از آن زمان تا به امروز همچنان در کوه زباله‌های شهر نیوپورت به دنبال هارد خود می‌گردد. وی عنوان کرد پس از این که هارد خود را دور انداخت با راننده کامیون حمل زباله تماس گرفت و متوجه شد تمام زباله‌های در محلی به اندازه یک زمین فوتبال جمع‌آوری می‌شوند. از این رو پیدا کردن آن هارد همانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است.

بین کوین

این شهروند انگلیسی با اعلام این که به پیدا کردن بیت کوین های خود امید چندانی ندارد، اما فرایند جستجو را متوقف نخواهد کرد؛ چرا که بر این باور است با بازیابی هارد حاوی بیتکوین ها ثروتمند خواهد شد. وی برای پیدا کردن این هارد گروهی را تشکیل داده و در صورت پیدا کردن هارد قرار است به آنها میلیون‌ها دلار جایزه دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*