لوازم جانبی گلکسی S22

لوازم جانبی گلکسی S22 لو رفت؛ بیش از 60 قاب محافظ در راه است

یک فروشگاه اینترنتی بریتانیایی لوازم جانبی گلکسی S22 را در وب‌سایت خودش قرار داده است. این لوازم شامل ۶۰ قاب رسمی برای سری Galaxy S22 می‌شود.

نسل آینده گوشی‌های پرچمدار سامسونگ که گلکسی S22 نام خواهند داشت، فوریه سال ۲۰۲۲ وارد بازارهای جهانی خواهند شد. مثل هر سال، نسل بعدی این گوشی‌ها نیز به محض عرضه مورد توجه هزاران کاربر از سراسر جهان قرار خواهند گرفت. سامسونگ سال‌هاست که پادشاه بازار گوشی‌های هوشمند است و با نگاهی به ویژگی‌های نسل بعدی، شکی نیست که سامسونگ می‌خواهد تاج و تختش را حفظ کند.

اما پیش‌بینی کردن شاید کار درستی نباشد و ما باید منتظر باشیم و ببینیم که غول کره‌ای چه عملکردی از خودش در برابر رقبا به نمایش می‌گذارد. اما تا آن زمان، مدت زیادی باقی مانده است؛ بنابراین توجه شما را به برخی از لوازم جانبی گلکسی S22 که به بیرون درز کرده جلب می‌کنیم.

لوازم جانبی گلکسی S22

به تازگی، یک فروشگاه آنلاین انگلیسی به نام BOX UK مجموعه‌ای از لوازم جانبی رسمی برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ را در خروجی وب‌سایت خودش درآورده است. در مجموع سه گوشی این خانواده بیش از ۶۰ قاب با رنگ‌های مختلف را برای انتخاب در بر می‌گیرند.

لوازم جانبی گلکسی S22

مدل‌های این قاب‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال صاحبان گوشی‌های گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا می‌توانند از بین یک قاب محافظ شفاف، محافظ فریم، قاب محافظ چرمی، قاب محافظ سیلیکونی، قاب شفاف هوشمند و یا یک قاب محافظ هوشمند LED یکی را برای گوشی خود انتخاب کنند.

گوشی گلکسی اس ۲۲ در مجموع ۲۴ محافظ رسمی، اس ۲۲ پلاس ۲۳ محافظ و اس ۲۲ اولترا نیز ۱۹ قاب رسمی دارد. اکثر قاب‌هایی که فروشگاه اینترنتی BOX UK روی خروجی وب‌سایت خود قرار داده، فاقد تصویر هستند، ولی گمانه‌زنی‌هایی در اینجا وجود دارد. به طور مثال گفته می‌شود قلم S Pen اس ۲۲ اولترا در چهار رنگ سبز، قرمز تیره، سفید و مشکی عرضه خواهد شد که احتمالاً با رنگ خود گوشی همخوانی دارند.

گمانه‌زنی دیگر مربوط به حافظه داخلی و رنگ‌بندی این گوشی‌ها است. گوشی گلکسی اس ۲۲ در دو نسخه با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی عرضه خواهد شد. رنگ‌بندی این گوشی نیز شامل طلایی-صورتی، سبز، مشکی و سفید است. مدل دیگر گلکسی اس ۲۲ پلاس نام دارد که پیکربندی حافظه و رنگ‌بندی آن با مدل معمولی مشابه است. اما سومین مدل، گلکسی اس ۲۲ اولترا در نسخه‌های با ۱۲ گیگ رم + ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه یا ۱۶ گیگ رم + ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی به همراه رنگ‌های قرمز تیره، مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

لوازم جانبی گلکسی S22

ابعاد نمایشگر سه مدل اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا به ترتیب ۶.۰۶ اینچ، ۶.۵۵ اینچ  و ۶.۸۱ اینچ خواهد بود. نمایشگر دو مدل اول کوچک‌تر از نسل قبلی شده، در حالی که ابعاد نمایشگر نسخه اولترا بدون تغییر مانده است. از دیگر امکانات گوشی Galaxy S22 Ultra می‌توان به سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، روشنایی نمایشگر ۱۵۰۰ نیت تا ۲۰۰۰ نیت و چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در زیر قاب نسخه آمریکایی/ چینی این گوشی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*