واچ داگز رکورد پرفروشترين بازي يوبي سافت را در روز اول عرضه شکست

Watch-Dogs

6 خرداد ماه ( دو روز پيش ) کمپاني بازي سازي يوبي سافت بازي واچ داگز را به صورت رسمي عرضه نمود که لانچ تريلر و اسکرين شات هاي بازي را در اين پست به شما تقديم کرديم.امروز يوبي سافت خبر داده که اين بازي رکورد دار بیشترین فروش یوبی سافت در روز اول عرضه شده است.در ادامه با گجت نيوز همراه باشيد.

 اوایل این ماه مدیر عامل یوبی سافت، ایو گیمو، اعلام کرد که توقع دارند ۶٫۳ میلیون نسخه از این بازی را به فروش برسانند.ژاناتان موقا، کارگردان این بازی در بلاگ یوبی سافت در مورد موفقیت این بازی اینگونه می گوید: “من همیشه می گفتم که همه این سر و صداها پیرامون واچ داگز نشات گرفته از شور و شوق طرفداران اولیه ما است. امروز، ما توانستیم رکورد بیشترین میزان فروش بازی های یوبی سافت در طول یک روز را بزنیم.”

این اعداد و ارقام بر پایه فروش سری Assassin’s Creed شکل گرفته. رکورد پیشین بیشترین فروش در یک روز متعلق به نسخه سوم این بازی بود که در طول ۵ ماه ابتدایی عرضه به بازار توانسته بود ۱۲٫۵ میلیون نسخه به فروش برساند اما برای نسخه چهارم تا ابتدای این ماه، ۱۱ میلیون نسخه توسط یوبی سافت به سطح بازار در سراسر جهان ارسال شده. آیا بر اساس این شواهد می توان گفت که واچ داگز حتی می تواند در کمتر از یک سال ۲ برابر آنچه مدیر عامل کمپانی انتظار داشته به فروش برساند؟

یوبی سافت سرمایه گذاری بزرگی روی این بازی کرده و مسلما اولین شماره از آن نمی تواند تمام ایده ها را به صورت کامل اجرا کند. نگاهی به سری Assassin’s Creed که بیندازیم متوجه تکامل می شویم. نسخه اول با توجه به جذاب بودن ایده، اگر چه کامل نبود، اما قابل قبول بود. نسخه دوم به تکامل رسید و حقیقتا یک بازی فوق العاده محسوب می شد، البته بهتر است جلوتر از AC2 نرویم تا بشود همچنان از این بازی شکوهمندانه یاد کرد.

به نظر شما موفقیت بالای تجاری واچ داگز در همین چند روز ابتدایی باعث می شود که یوبی سافت بخواهد در آینده اندکی به سری Assassin’s Creed استراحت دهد و دنیای Open World یا جهان باز را به صورتی مدرن دنبال کند؟ با توجه به اینکه یوبی سافت یک ناشر انبوه به حساب می آید آیا این اخبار به معنای تایید واچ داگز ۲ خواهد بود؟

منبع : gameinformer

 

 Watch Dogs Beats Assassin’s Creed III To Top Of Ubisoft Day One Sales Chart

Ubisoft has high expectations for Watch Dogs, hoping it will sell at least 6.3 million copies (according to a recent earnings call) and establish a new franchise for the publisher. The game's release yesterday shows that Watch Dogs has the strong potential to meet or exceed those expectations.

According to Ubisoft, Watch Dogs has shattered the company’s previous first day sales record which was held by Assassin’s Creed III. That title sold 12.5 million copies in its first five months. Ubisoft announced earlier this month that it has shipped 11 million copies of Assassin’s Creed IV.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*