عمر باتري بسيار پايين LG G3 در ليست مشخصات فون آرنا : آيا با يک فاجعه در باتري پرچم دار جديد ال جي روبرو هستيم ؟ (بروزرسانی ، اصلاح شد)

lg g3 battery life

وب سايت فون آرنا در ليست مشخصات اسمارت فون ال جي جي 3 اطلاعاتي از باتري اين گوشي قرار داده که مشخص نيست از کدام منبع به دست اين سايت رسيده است چرا که متخصصان اين سايت هنوز فرصت بررسي تخصصي اين گوشي را نداشته اند.با اين حال اگر اين مشخصات درست باشد با يک فاجعه در عمر باتري جي 3 روبرو هستيم.

نگاهي به تصوير زير که مشخصات باتري G3 در آن درج شده بياندازيد يا براي اطمينان بيشتر به اين لينک در سايت فون آرنا مراجعه فرماييد.

lg g3 battery life

همانطور که ميبينيد عمر زمان مکالمه باتري جي 3 فقط 6 ساعت درج شده که در نوع خود يک فاجعه به حساب مي آيد.اين درحالي است که متوسط عمر باتري در اينگونه گجت ها 12 ساعات يا به بيان دقيق تر 745 دقيقه مي باشد.

طبق مشخصات فوق زمان استند باي اين گوشي 12.9 روز و مکالمه در حالت 3G يا نسل سوم شبکه هاي مخابراتي 773 دقيقه درج شده است که در کل بسيار ناخوشايد به نظر مي رسد.

براي اينکه عمق فاجعه را بيشتر درک کنيد ،  در همان سايت فون آرنا باتري جي 3 را با دو رقيب ديگرش يعني گلکسي اس 5 و HTC One M8 مقايسه کردم که نتيجه را در تصوير زير و يا اين لينک در سايت اصلي مي توانيد مشاهده نماييد :

lg g3 battery life

همانطور که در مقايسه بالا مشاهده مي کنيد عمر باتري جي 3 چيزي حدود 15 ساعت در زمان مکالمه کمتر از گلکسي اس 5 و HTC One M8 است !

حال مشخص نيست که اين اطلاعات از کجا به دست فون آرنا رسيده است ؟ شايد يک نسخه بهينه نشده و اوليه از جي 3 که ال جي با يک آپديت نرم افزاري مشکل باتري آن را رفع مي کند و شايد هم يک اشتباه تايپي ناراحت کننده از سوي نويسنده فون آرنا !

نکته جالب تر اينکه ال جي تاکيد بسياري در مصرف بهينه صفحه نمايش G3 دارد و البته تمام اطلاعات بالا در حالت خاموش بودن نمايشگر گوشي درج شده است . پس ايراد کار از کجا است ؟

همانگونه که قبلا در اين پست گفتيم ، طبق آمار ها عمر باتري مهمترين فاکتور خريد يک گوشي براي خريداران است با اين حال اگر اطلاعات درج شده در مورد باتري جي 3 درست باشد  آيا شما مايل به خريد اين گوشي هستيد ؟

بروزرسانی:

خب پس از گذشت نزدیک 10 روز فون آرنا مشخصات باتری G3 را تغییر داد و برعکس آنچه که در مشخصات قبلی دیده می شد G3 از عمر باتری مناسبی برخوردار است که در جدول زیر مشخصات جدید باتری را مشاهده می کنید.

به هر حال آنچه مشخص است ، اطلاعات قبلی یک اشتباه فاحش از سوی وب سایت فون آرنا بوده است.جالب است که شرکت ال جی هیچ واکنشی نسبت به این اقدام فون آرنا نشان نداده است.علت هرچه باشد از یک وب سایت که به عنوان مرجع تلفن های همراه جهان مطرح است چنین اشتباهاتی بعید است !

در ساعات آینده به بررسی باتری LG G3 که توسط همین وب سایت فون آرنا تهیه گردیده است می پردازیم.

نظر شما چیست ؟

تهیه شده در گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کاملا با نظر اون دوستی که گفته الجی رو بی خیال شین موافقم.
    من یکی از قربانیان جی3 هستم. الانم دارمش متاسفانه
    باطریش آشغاله آشغال. حسرت مونده یه نصفه روز شارژ داشته باشم. یه باطری اضافه خریدم با خودم میچرخونم از ترس بی شارژ موندن

  2. سلام نخیر اطلاعات اولیه کاملا درسته و g3 یه فاجعه نه فقط از لحاظ باتری بلکه از هر نظر بود ناسازگاری CPU و GPU و صفحه ی Qhd این گوشی رو به یه شکست تبدیل کرد البته نه برای ال جی بلکه برای کاربرایی مثل من که به این برند اعتماد کردیم ترک خوردن باد کردن باتری سوختن باتری و از کار افتادنش اینا مسائلیه که همه ی گوشی های جی تری حداقل با یکیش رو به رو هستن و در بدترین حالت باهمش مثل من واقعا توصیه ی من اینه که ال جی رو موقع خرید از گزینه هاتون خط بزنید چون مثه چی پشیمون میشید