ردیاب و رهیاب

بررسی تفاوت ردیاب و رهیاب

هم اکنون کره زمین بیش از 7 میلیارد جمعیت دارد؛ شهر‌ها رفته رفته جمعیت بیشتری پیدا کرده‌اند و امروزه حتی در شهر‌های بالای 300 هزار نفر چالش مسیریابی داریم.

از طرفی به واسطه چالش‌های شهرنشینی آسیب‌ها نیز بیشتر شده است. به طوری که در ایران 40 درصد از سرقت‌ها مربوط به خودرو‌ها است. به همین دلیل باید در این دنیای شلوغ آسان‌ترین مسیر را برای رسیدن به مقصد پیدا کنیم و همچنین از امنیت خودرو هم مطمئن شویم. خوشبختانه امروزه دو راهکار ردیاب و رهیاب برای موقعیت یابی دقیق جغرافیایی و مسیریابی وجود دارد که استفاده از آن‌ها با توجه به نیاز امکان‌پذیر است. در این مقاله همراه ما باشید تا تفاوت ردیاب و رهیاب را به طور ویژه بررسی کنیم.

ردیاب چیست؟ از سرقت خودرو خود پیشگیری کنید!

دستگاه ردیاب مجهز به جی پی اس است و با اتصال به ماهواره‌ها موقعیت دقیق خودرو، شخص، حیوان یا هر چیزی که این دستگاه روی آن نصب شده را نمایش می‌دهد. امروزه از دستگاه ردیاب برای ردیابی خودرو استفاده می‌شود و حتی در صورت سرقت خودرو می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن ماشین را ردیابی و با همراهی پلیس سارق را دستگیر کرد.

ردیاب چه کاربردی دارد؟ از ردیابی دقیق تا خاموش کردن خودرو از راه دور!

امروزه کاربرد ردیاب خودرو یا جی پی اس همراه فقط به ردیابی دقیق موقعیت جغرافیایی محدود نمی‌شود. دستگاه ردیاب برای ردیابی و تامین امنیت بیماران، سالمندان، کودکان، اسناد و فایل‌های محرمانه، پیک‌های موتوری و حیوانات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی ردیاب‌ها مانند ردیاب فندکی مجهز به میکروفون داخلی قدرتمندی هستند و صدای داخل کابین راننده را نیز شنود می‌کنند. ردیاب‌ها از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند و به صورت آنلاین و آفلاین موقعیت دقیق جغرافیایی، سرعت و توقف خودرو و ده‌ها اطلاعات دیگر را ارسال می‌کنند. برخی از ردیاب‌ها مانند ردیاب آهنربای نظامی به شما این امکان را می‌دهند که خودروی خود را از راه دور خاموش کنید.

چنانچه فرزندانتان نیز از خودروی شما استفاده می‌کنند با استفاده ردیاب می‌توانید در هر لحظه روی نقشه از مکان دقیق فرزند خود مطلع شوید و رفت و آمد‌های او را تحت کنترل داشته باشید. از طرفی می‌توانید برای فرزند خود محدوده جغرافیایی خاصی را تعیین کنید؛ چنانچه فرزند شما از محدوده تعیین شده خارج شود، ردیاب به شما پیامک هشدار ارسال می‌کند.

ردیاب و رهیاب

رهیاب چیست؟ مسیربابی دقیق برای راننده‌ها!

رهیاب دستگاهی است که موقعیت جغرافیایی فعلی شما را روی نقشه همراه با میزان مسیری که طی کرده‌اید به شما نشان می‌دهد! اگر قصد دارید به یک مکان جدید بروید کافی است که مقصد را روی نقشه مشخص کنید تا رهیاب نزدیک‌ترین مسیر را به شما نمایش دهد. با خرید ردیاب جاسوسی کوچک در کنار استفاده از رهیاب از موقعیت دقیق جغرافیایی خودروی خود در هر لحظه مطلع می‌شوید و در سراسر ایران می‌توانید ماشین خود را ردیابی کنید.

رهیاب چه کاربردی دارد؟ سریع و آسان به مقصد می‌رسید!

رهیاب مجهز به یک نمایشگر است که بعد از اینکه مقصد خود را روی نقشه مشخص کردید زمان رسیدن به مقصد، همراه با مسیریابی دقیق را به شما نشان می‌دهد. با استفاده از ردیاب در کلان شهر‌ها یا مسافرت‌های بین شهری هیچگاه گم نمی‌شوید و از نزدیک‌ترین راه به سمت مقصد در حرکت خواهید بود. رهیاب به صورت لحظه‌ای مسیریابی می‌کند و برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که در هر سرویس خود به مسیر کاملاً متفاوتی رفت و آمد و می‌کنند، کاربرد ویژه دارد.

ردیاب و رهیاب

مهم‌ترین تفاوت ردیاب چیست؟ با توجه به نیاز خود ردیاب یا رهیاب خریداری کنید!

ردیاب مسیر‌های پیموده شده را تا 3 سال به شما نمایش می‌دهد؛ در صورتی که رهیاب فقط از مسیریابی لحظه‌ای پشتیبانی می‌کند. ردیاب جهت کنترل خودرو از راه دور استفاده می‌شود؛ اما رهیاب در واقع مسیریابی شخصی است و کاربرد نظارتی و کنترلی ندارد. ردیاب به صورت مخفی نصب می‌شود و اطلاعات جغرافیایی و شنود صدا را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ در صورتی که دستگاه رهیاب در نمایشگری که برای همه قابل رویت است مسیر‌ها را نمایش می‌دهد.

مهم نیست از خودروی خود چقدر فاصله دارید ردیاب به صورت آنلاین و آفلاین موقعیت دقیق جغرافیایی خودرو را به شما نمایش می‌دهد! اما دستگاه رهیاب انتقال اطلاعات را در لحظه و به راننده نمایش می‌دهد و از راه دور قابل استفاده نیست! چنانچه خودرو به سرقت برود با ردیاب به راحتی می‌توان مسیر‌های پیموده شده با دقیق‌ترین موقعیت جغرافیایی را در هر لحظه به دست آورد؛ اما رهیاب در هنگامی که خودرو به سرقت برود هیچ‌گونه کمکی به پیدا شدن خودرو نمی‌کند.

جی پی اس خودرو تخصص‌ترین شرکت عرضه‌کننده انواع ردیاب خودرو در ایران

در این مقاله به طور ویژه تفاوت ردیاب با رهیاب را بررسی کردیم. ردیاب و رهیاب کاربری و کاربرد متفاوتی دارند. ‌اگر می‌خواهید در لحظه مسیریابی کنید از دستگاه رهیاب یا اپلیکیشن‌های مسیریابی که روی تلفن همراه قابل نصب است استفاده کنید. اما چنانچه خودروی خود را معمولاً در کوچه و خیابان پارک می‌کنید و می‌خواهید از راه دور کنترل کاملی بر ماشین خود داشته باشید، بهتر است که از دستگاه ردیاب که مجهز به جی پی اس قدرتمندی است استفاده کنید.

قیمت ردیاب خودرو بسیار به‌صرفه است و برای استفاده از آن خوشبختانه نیازی به هیچ‌گونه مجوزی ندارید. جی پی اس خودرو تخصصی‌ترین شرکت عرضه‌کننده انواع ردیاب خودرو، ردیاب شخصی پرسنلی و ردیاب حیوانات در ایران است. چنانچه برای ردیابی خودرو، شخص، اسناد و مدارک یا حیوانات خانگی خود به ردیاب دقیقی نیاز دارید با کارشناسان فروش جی پی اس خودرو به شماره تلفن 88801325 تماس بگیرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*