نمایشگاه تله کام

پس از دو سال تعویق، نمایشگاه تله کام امسال برگزار می‌شود

نمایشگاه تله کام پس از دو سال تعویق به دلیل شیوع کرونا قرار است با شعار تحول دیجیتال و توسعه پایدار از 2 تا 5 دی 1400 برگزار شود.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه یا همان تلکام 1400 پس از دو سال تعویق به دلیل شیوع کرونا قرار است در بازه 2 تا 5 دی 1400 با شعار تحول دیجیتال و توسعه پایدار برگزار شود.

جزئیات برگزاری نمایشگاه تله کام امسال

نمایشگاه ایران تلکام 1400 قرار است در فضایی به وسعت حدود 10 هزار متر مربع با شعار «مخابرات؛ تحول دیجیتال و توسعه پایدار» از 2 تا 5 دی امسال با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. در این نمایشگاه شرکت‌های زیرساختی این حوزه در قالب ارائه تخصصی خدمات و دستاوردهای نوین و انجام مذاکرات B2B حضور خواهند داشت.

همچنین فعالان و شرکت‌های حوزه مخابرات و فناوری‌های ارتباطی نیز در این نمایشگاه در قالب مشارکت یا بازدید حضور پیدا خواهند کرد. بر اساس نوع شعاری که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده می‌توان گفت صنعت مخابرات پشتوانه تحول در عرصه دیجیتال بوده و تحول در این عرصه باعث توسعه پایدار خواهد شد.

علاوه بر این، حوزه ICT نیز امروزه موتور محرکه تمام بخش‌های صنعتی، تجاری و بازرگانی بوده و بسیار حائز اهمیت است. برگزاری چنین نمایشگاهی نیز باعث تسریع در حرکت این موتور خواهد شد. از سایر بخش‌های این نمایشگاه می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی، ارائه‌هایی از سوی متخصصان و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*