تست آپدیت MIUI 13 روی ردمی نوت 8

شیائومی در حال تست آپدیت MIUI 13 روی ردمی نوت 8 است

خبرها حاکی از آن است که شیائومی در حال تست آپدیت MIUI 13 روی ردمی نوت 8 است. اگرچه این بروزرسانی بر پایه همان اندروید 11 گوگل خواهد بود.

ردمی نوت 8، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سری ردمی نوت در تاریخ است. این گوشی بارها لقب پرفروش‌ترین گوشی را به خودش اختصاص داده است، ولی متأسفانه برخلاف تمام محبوبیتی که دارد، همیشه در دریافت بروزرسانی‌های نرم افزاری کند ظاهر شده است. اما ظاهراً شیائومی می‌خواهد این بار با انتشار آپدیت MIUI 13 برای گوشی ردمی نوت 8، کاربران آن را شگفت زده کند.

وب‌سایت Xiaomiui می‌گوید این هفته پروژه گوشی ردمی Note 8  در برنامه آزمایشی MIUI Beta بسته می‌شود. با این حال شیائومی همچنان با استفاده از کارمندان داخلی خودش نسخه‌های جدیدتر MIUI را روی این گوشی آزمایش می‌کند.

کانال داخلی MIUI Beta برای گوشی Redmi Note 8 اکنون به نسخه MIUI 13 آپدیت شده است، اما این نسخه همچنان بر پایه اندروید 11 گوگل است.

این نشان می‌دهد که در آینده هشتمین نسل گوشی ردمی نوت واجد شرایط دریافت بروزرسانی می یو آی 13 است. ضمن اینکه ردمی نوت 8 پرو که نسخه گران قیمت‌تر این گوشی است نیز قطعاً باید آپدیت بعدی می یو آی را دریافت کند، ولی تاکنون هیچ بیلد آزمایشی برای آن منتشر نشده است.

شیائومی در سال 2019 گوشی Redmi Note 8 خودش را به صورت پیش‌فرض با اندروید 9.0 عرضه کرد. این گوشی نه تنها دو آپدیت MIUI 11 و 12‌ را دریافت کرد، بلکه به اندروید 10 و 11 نیز مجهز شد. اخیراً هم شیائومی آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition را برای نسخه گلوبال این گوشی منتشر کرده است.