گوشی شیائومی

گوشی شیائومی 11i هایپرشارژ با سرعت شارژ شگفت انگیز به زودی معرفی خواهد شد

اعضای خانواده Xiaomi 11i در آستانه رونمایی قرار دارند. ظاهرا در بین آن‌ها، گوشی شیائومی 11i هایپرشارژ از یک ویژگی چشمگیر برخوردار است؛ فول شارژ شدن فقط در 15 دقیقه!

بر اساس گزارش‌های قبلی، قرار بود شیائومی تا پیش از پایان سال 2021 گوشی هوشمندی را با سرعت شارژ 120 وات در هند معرفی کند. گوشی مورد اشاره، شیائومی 11i هایپرشارژ بود؛ اما کمپانی چینی به تازگی تاریخ رونمایی از سری 11 آی را ششمین روز از سال جدید میلادی (16 دی) اعلام کرد.

به هر حال، صحبت از دستگاهی است که شارژ صفر تا 100 آن، فقط 15 دقیقه زمان می‌بَرد. شیائومی اطلاعات دیگری از این گوشی و هم‌قطارانش به اشتراک نگذاشته است؛ به جز پوستری که از وجود صفحه نمایش حفره‌دار خبر می‌دهد.

گوشی شیائومی 11i هایپرشارژ

البته فروشگاه آنلاین Flipkart تا این حد خویشتن‌دار نبوده و به نرخ نوسازی 120 هرتز نمایشگر و وجود تراشه پرچمدار مدیاتک در این گوشی‌ها اشاره کرده است. چند تصویر تار شده هم روی خروجی این سایت قرار گرفت که چیز زیادی در آن‌ها پیدا نیست.

ناگفته نماند که طبق گمانه‌زنی‌ها، شیائومی 11 آی هایپرشارژ نسخه ری‌برند شده ردمی نوت 11 پرو پلاس برای فروش در هند است؛ ولی برای آشنایی کامل با این گوشی، باید دو هفته دیگر منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*