حضور یک اکسپریا از سونی در فیلم جدید جیمز باند Specter

پرچم دار امسال سونی مورد استقبال قرار نگرفت.چراکه طراحی تکراری داشت و سخت افزار آن هم اندکی تغییر کرده بود !

همین موضوع طرفدارن سونی را خشمگین ساخت و ضرر زیادی به این کمپانی وارد کرد.حتی شایعه فروش بخش موبایل این شرکت هم بر سر زبان ها افتاد.اما این شایعه حقیقت نداشت و غول ژاپنی امسال محصولات بالارده دیگری را هم معرفی خواهد کرد.

بر اساس اخبار و اطلاعات منتشر شده در چند روز گذشته ، سونی دو گوشی بالارده یا در اصلاح پرچم دار اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت خود را قبل از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد تا سال ۲۰۱۵ را با خاطره ای خوش به پایان برساند.حالا شواهدی وجود دارد که سونی قرار است اکسپریا Z5 یا یک گوشی اکسپریا ( Xperia ) جدید دیگر از خود را در در فیلم جدید جیمز باند به نام Specter (شبح) استفاده کند.

اگر شما از علاقمندان به سری فیلم های جیمز باند یا ۰۰۷ باشید ، حتما می دانید که سونی علاقه بسیاری به معرفی گوشی های خود در این سری فیلم ها دارد.آخرین باری که سونی یکی از محصولاتش را در فیلم جیمز باند به معرض نمایش گذاشت مربوط به گوشی Xperia T بود.

جدیدترین فیلم از سری فیلم های ۰۰۷ ، با نام Specter یا شبح ، در تاریخ ششم نوامبر (۱۵ آبان) به روی پرده سینماها خواهد رفت.بر اساس پوستری که منتشر شده نام یک محصول سونی با نام Xperia #5 با برچسب  ” ساخته شده برای باند ” دیده می شود.

sony-007-poster-1

فرآیند ساخت قسمت بیست و چهارم از سری جیمز باند با نام Specter ، از سال گذشته آغاز و از آن هنگام بحث‌های زیادی بر سر گجت های مورد استفاده‌ی مأمور مخفی (جیمز باند) مطرح می‌شوند، چرا که او همیشه در فیلم‌ها از آخرین و بهترین فناوری‌ها و گجت های روز استفاده می‌‌کند. همین امر سبب می‌شود تا حرف M را گزینه‌ی محتملی برای تصویر شطرنجی در تصویر فوق در نظر نگرفت، چرا که M بیانگر گوشی‌های میان رده‌ی سونی است. در پس همه‌ی این حدس و گمان‌ها اطلاعاتی از هکرهای سرورهای سونی به دست آمده که نشان می‌دهند این شرکت از بخش فیلمسازی خود خواسته تا از پرچمدار جدید خود در فیلم جیمز باند استفاده کند.

شرکت فیلمسازی Columbia Pictures به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی سونی، همواره در فیلم‌های خود از محصولات پرچمدار سونی استفاده کرده و این بار نیز دور از ذهن نبوده، جدیدترین محصولات سونی را در این فیلم که در مرحله‌ی پس از تولید به سر می‌ببرد ببینیم. آخرین باری که سونی یکی از محصولاتش را در فیلم جیمز باند به معرض نمایش گذاشت مربوط به گوشی Xperia T بود. از این روی می‌توان منتظر حضور Xperia Z5 در پوسترهای تبلیغاتی فیلم جدید کلمبیا پیکچرز باشیم. هر چند نباید فراموش کنیم که تمامی این اطلاعات در حد شایعه بوده و شاید کل ماجرا شوخی‌ای بیش نباشد؛ البته به یاد داشته باشید که منبع منتشرکننده‌ی این شایعات در گذشته نیز خبرهای موثقی را منتشر کرده است.

منبع : Androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*