هاوال دارگو

هاوال دارگو معرفی شد؛ نسخه ویژه سگ بزرگ چینی

خودرو چینی هاوال دارگو رونمایی شد. برای آشنایی با مشخصات، امکانات، طراحی و ویژگی‌های این شاسی بلند همراه ما باشید.

کمپانی هاوال که با عرضه هاوال Big Dog به فروش خوبی دست پیدا کرده بود،‌ اکنون تصمیم گرفته تا نسخه جدیدی از این اتومبیل را تحت عنوان دارگو تولید کرده و به برخی از بازارهای هدفش عرضه کند.

با هاوال دارگو آشنا شوید

هاوال دارگو

هاوال دارگو در واقع یک فیس لیفت جزئی از Big Dog است. نام این خودرو از دو واژه Dare به معنای شهامت یا جرئت و Go به معنای حرکت گرفته شده است. کمپانی هاوال سپرهای جلو و عقب و همچنین جلوپنجره این اتومبیل را متفاوت از نسخه پیشین طراحی کرده است، علاوه بر این گرافیک چراغ‌ها نیز متفاوت شده است. به گفته مهندسان بخش طراحی هاوال، دارگو در مقایسه با بیگ داگ ظاهر هجومی‌تری دارد.

هاوال دارگو

این خودرو از طراحی خاصی در مقایسه با رقبا برخوردار بوده و به عنوان یک شاسی بلند بزرگ محسوب می‌شود که حس و حال و سفرهای خارج از جاده را به شما القا می‌کند. طول و عرض و فاصله محوری هاوال دارگو به ترتیب برابر با ۶۴۲۰ میلی‌متر، ۱۸۹۰ میلی‌متر و ۲۷۳۸ میلی‌متر است.

در نمای داخلی رنگ بخش‌های دکوراتیو نسبت به نسخه بیگ داگ تغییر داشته‌اند و از دو مانیتور ۱.۲۵ اینچی و ۱۲.۳ اینچی برای بخش کلاستر دیجیتالی و سیستم چند رسانه‌ای استفاده شده است.

هاوال دارگو

دارگو به بازار کدام کشورها صادر می‌شود؟

به طور کلی اتومبیل‌هایی مانند هاوال دارگو در بازار کشورهای خاورمیانه و همچنین روسیه طرفداران زیادی دارند. از این رو کمپانی هاوال تصمیم دارد که این اتومبیل را به صورت ویژه به بازار این کشورها صادر کند.

هاوال دارگو

بررسی دارگو از نظر مشخصات فنی

کمپانی هاوال قصد دارد دارگو را با دو پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو که حداکثر توان آن برابر با ۱۶۹ اسب بخار است و پیشرانه ۲ لیتری که توانی برابر با ۲۱۱ اسب بخار را به تولید می‌رساند، به بازار عرضه کند و مشتریان می‌توانند بنا به سلیقه خود یکی را سفارش دهند. گیربکس در نظر گرفته شده برای این شاسی بلند نیز از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است و انتقال قدرت در آن نیز به هر چهار چرخ صورت می‌پذیرد.

لازم به ذکر است که این اتومبیل از سال آینده روی خط تولید کمپانی هاوال در کشور روسیه خواهد رفت.