هیوندای توسان 2022

هیوندای توسان 2022 با کیت بدنه Prior Design شگفت انگیز است

هیوندای توسان 2022 با کیت بدنه Prior Design معرفی شد. این کراس اوور کره‌ای با کیت بدنه جدید پرایر دیزاین بسیار جذاب به نظر می‌رسد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

تا به امروز شرکت‌های مختلفی چندین تیون بزرگ و کوچک برای نسل چهارم کراس اوور هیوندای توسان در نظر گرفتند. در همین راستا شرکت پرایر دیزاین Prior Design یک کیت وایدبادی ویژه را برای توسان 2022 ارائه کرد که توانست این کراس اوور کره‌ای را بیش از پیش جذاب کند.

هیوندای توسان 2022 با کیت بدنه جدید

هیوندای توسان 2022

با وجود اینکه کیت وایدبادی باعث جذابیت بسیاری از خودروها نمی‌شود، اما تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند هیوندای توسان 2022 با این کیت بیش از قبل جذاب به نظر می‌رسد. این کیت مواردی چون کالیپرهای ترمز قرمز، رینگ‌های آلیاژی مشکی با تایرهای میشلن و گلگیرهای مشکی بزرگ‌تر را شامل می‌شود.

هیوندای توسان 2022

در نمای جلوی این خودرو نیز تغییراتی در چراغ‌های جلو، یک اسپویلتر بزرگ و رگه‌های قرمز مانند مدل‌های N به چشم می‌خورد. طراحان در انتهای سقف نیز یک بال برجسته و در پایین سپر نیز یک دیفیوزر تهاجمی و لوله‌های اگزوز چهارگانه در نظر گرفتند. همچنین رگه‌های کرومی روی بدنه توانسته جذابیت این کراس اوور کره‌ای را بیش از پیش افزایش دهد.

هیوندای توسان 2022

طبق اعلام پرایر دیزاین قرار است این کیت جدید از چند ماه آینده به تولید برسد. گفتنی است قیمت مدل پایه توسان 2022 در آمریکا حدود 25 هزار و 350 دلار است. مشتریان می‌توانند این مدل را با سیستم تمام چرخ محرک سفارش دهند و پیشرانه آن نیز می‌تواند قدرتی برابر با 187 اسب بخار را به تولید برساند.

هیوندای توسان 2022

البته در این بازار هیوندای توسان هیبریدی 2022 نیز با قدرت ترکیبی 226 اسب بخار و سیستم تمام چرخ محرک استاندارد با قیمت 29 هزار و 200 دلار نیز به فروش می‌رسد. قیمت مدل پلاگین هیبریدی این خودرو با قدرت 261 اسب بخار و سیستم تمام چرخ محرک حدود 34 هزار و 750 دلار اعلام شده است.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*