شیبا اینو

شیبا اینو ، محبوب ترین ارز دیجیتال سال ۲۰۲۱

به گزارش یکی از وبسایت‌های مطرح در حوزه ارز دیجیتال، شیبا اینو – Shiba Inu توانسته محبوب ترین رمز ارز سال 2021 شود و بیت کوین را پشت سر بگذارد.

سال 2021 برای بازار ارزهای دیجیتال با فراز و نشیب زیادی همراه بوده است و حالا در این بازار پرهیاهو، شیبا اینو، محبوب ترین رمزارز سال شده است. این میم کوین جذاب توانسته در این مدت نسبتا کوتاه به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

به گزارش کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) ارز دیجیتال شیبا اینو که از آن با نام قاتل دوج کوین نیز یاد می‌شود، توانسته پربیننده‌ترین رمز ارز سال شود. در واقع این میم کوین از رقبای سرسختی همچون بیت کوین، اتریوم و دوج کوین سبقت گرفته است.

شیبا اینو پربیننده ترین رمز ارز سال 2021

به گزارش سایت CoinMarketCap، شیبا اینو طی یک سال اخیر با 188 میلیون بازدید در صدر جدول قرار گرفته و توانسته 43 میلیون بازدید بیشتر از پادشاه ارزهای دیجیتال (بیت کوین) بگیرد. پس از بیت کوین که در جایگاه دوم قرار دارد، دوج کوین حضور دارد که 107 میلیون بازدید داشته است. پس از آن نیز کاردانو و اتریوم با 86 و 81 میلیون بازدید رتبه چهارم و پنجم را از آن خود کرده‌اند.

شیبا اینو

Shiba Inu عمر چندانی ندارد و چیزی از تولد آن در بازار کریپتوها نمی‌گذرد، اما با چنین سن کمی توانسته به لحاظ دارایی و حجم سرمایه در جایگاه سیزدهمین رمز ارز بازار قرار بگیرد. ماه اکتبر برای این میم کوین بسیار سرنوشت‌ساز بود، زیرا پس از رشد 133 درصدی در آن تاریخ، توانست به روند صعودی خود ادامه دهد و با ارزش بازار 41.5 میلیارد دلاری در بین 10 دارایی برتر بازار بنشیند.

شیبا اینو پرطرفدار و محبوب است و این ماجرا در مورد صرافی‌ها نیز صدق می‌کند. یکی از صرافی‌های مشهور بازار به نام کرکن (Kraken) طی پستی در توییتر خود اعلام کرده بود که اگر 2000 لایک موافق بگیرد، شیبا اینو را به لیست صرافی خود اضافه می‌کند. نتیجه را حدس بزنید! بله توییت این صرافی با بیش از 41 هزار نظر موافق مواجه شد.

همچنین شرکت گلوبال دیتا (Global Data) در جدیدترین گزارش خود اعلام نموده که گفتگو در خصوص شیبا اینو حدود 16 هزار درصد رشد داشته است که در مقایسه با سایر رمز ارزهای رقابتی بازار بیش از حد انتظار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*