ساعت جی شاک

با ساعت جی شاک کاسیو بیشتر آشنا شوید

جی شاک ساعتی است که به در بین مردم به بدون مرگ مشهور است، مقاومت بالای آن در برابر تغییر دما، ضربه و نفوذ آب باعث شده تا به این راحتی‌ها خراب نشود. این ساعت برای تنوع طلب‌ها که هر روز می‌خواهند استایل خود را تغییر دهند چندان مناسب نیست اما اگر می‌خواهید یک ساعت باکیفیت که سال‌ها مثل روز اول کار کند داشته باشید، جی شاک کاسیو گزینه اول است.

دلایل شهرت ساعت جی شاک چیست؟

محصولات کاسیو به ویژه (G-Shock) به داشتن امکانات متنوع مشهور هستند و یکی از دلایل محبوبیت آن هم این است که یک انتخاب عالی برای حرفه‌ای‌ها به شمار می‌آید. اگر ورزشکار هستید یا محیط کاری شما به نحوی است که در معرض آسیب‌های محیطی قرار می‌گیرید لازم نیست از داشتن ساعت مچی منصرف شوید یک جی شاک بخرید و با خیال راحت مشغول کار و فعالیت شوید.

مدل غواصی یا فراگمن (Frogman) نمونه بارز تنوع امکانات و مقاومت بالا است که بیشتر از سایر مدل‌های جی شاک در سراسر جهان شناخته شده و به فروش رسیده است. ایده اولیه موسس بخش جی شاک کاسیو «کیکو آیب» این بود که ساعتی را به بازار عرضه کند که 10 سال به راحتی روی مچ مصرف کننده کار کند و حتی اگر از ارتفاع 10 متری سقوط کند یا 10 متر زیر آب برود هیچ تغییری در عملکرد و شکل ظاهری آن ایجاد نشود. این ایده در ابتدا خیلی جاه طلبانه به نظر می‌رسید اما در عمل محصولی ارائه شد که فراتر از ایده اولیه هم عمل می‌کرد.

10 عدد گرانش زمین است و در این مدل با حرف G انگلیسی نشان داده شده، در واقع نام برند این مفهوم را به مخاطب منتقل می‌کند که این مدل ساعت‌ها حتی گرانش زمین را هم شوکه می‌کنند.

از عرضه اولین مدل جی شاک به بازار 10 سال می‌گذرت و تا امروز هزاران عدد از این ساعت در سراسر جهان به فروش رسیده و به بخش مهمی از تاریخ صنعت ساعت سازی تبدیل شده است.

مهم‌ترین قابلیت‌های ساعت (G-Shock) کدام است؟

مدل‌های مختلف این سری از محصولات کاسیو قابلیت‌های مختلفی دارند که در اینجا به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  1. تبدیل نور به انرژی

یکی از قابلیت‌های شگفت انگیز جی شاک تبدیل نور خورشید به انرژی الکتریکی مورد نیاز برای کار کردن ساعت بود. به این ترتیب تعویض باتری به تعویق افتاده و حتی تا 10 سال هم به تغییر باتری ساعت نیازی نیست. این برند با اعتماد به نفس تمام باتری‌های ساعت خود را 10 سال بیمه می‌کند و این امر باعث شده که علاقه‌مندان ساعت مچی حتما بخواهند حداقل یک مدل از این ساعت‌ها را در کمد لباس خود و درکنار گرانبها‌ترین اکسسوری‌های خود داشته باشند.

جی شاک پا را فراتر از انتظار گذاشته و در سال 2008 باتری جدیدی را راهی بازار کرد که هیچگاه به تعویض نیازی ندارد که در نوع خود بسیار جالب توجه است و در سراسر جهان با استقبال خوبی مواجه شد.

  1. ساعت حرفه‌ای ورزشکاران

این ساعت می‌تواند عملکردهای ورزشی را به دقیق‌ترین شکل ممکن ثبت کند و به همین دلیل بهترین انتخاب برای ورزشکاران حرفه‌ای است. هدف این ساعت این بود که علاقه افراد را به ورزش بیشتر کرده و آن‌ها را به ورزشکار حرفه‌ای تبدیل کند، به همین دلیل امکاناتی مثل قدم شمار، کرنومتر و تایمر شمارش معکوس با دقت بسیار بالا را در اختیار کاربران خود قرار داد.

در بسیاری ورزش‌ها مثل دو و میدانی، رالی، شنا و هر ورزشی که به رکورد گیری نیاز دارد صدم ثانیه‌ها بسیار مهم است جی شاک با دقت صدم ثانیه از رکوردهای ورزشکاران محافظت کرده و با دقت بالای خود کار آن‌ها را ساده می‌کند. برنده و بازنده مسابقات ورزشی به دقت جی شاک اعتماد دارند و به همین دلیل آن را برای رکورد گیری انتخاب می‌کنند.

  1. حریف سرسخت سرما و گرما

وقتی ادعا می‌کنید ساعتی را وارد بازار کردید که این قابلیت را دارد که تا 10 سال بدون هیچ ایرادی کار کند باید مقاومت بالایی هم داشته باشد. جی شاک در مقابل سرما و گرما بسیار مقاوم است و در سخت‌ترین شرایط آب‌وهوایی با دقت اولیه خود کار می‌کند. کوهنوردان و علاقه‌مندان ورزش‌های زمستانی در سردترین آب‌وهوا می‌توانند از این اکسسوری استفاده کنند و در مقابل گرمای شدید هم تاثیر زیادی روی عملکرد این ساعت‌ها نخواهد داشت.

جی شاک طراحی شده برای کوهنوردان در مقابل ارتقاع هم مقاومت داشته و بدون هیچ آسیبی در بلندترین قله‌ها کار می‌کند.

  1. قابلیت اتصال به تلفن همراه هوشمند

از سال 2012 برخی مدل‌های ساعت جی شاک به تلفن همراه هوشمند متصل می‌شوند و هشدار دریافت پیام، تنظیم شهر شما در امواج رادیویی و قابلیت تنظیم آلارم یا هشدار را دارند. این ویژگی‌ها در بین کاربران جوان با استقبال خوبی مواجه شد و میزان فروش آن را بالا برد. کاربر به راحتی و روز تلفن همراه خود حتی می‌تواند میزان شارژ باتری ساعتش را هم مشاهده کند.

آیا جی شاک برای طرفداران مد و زیبایی هم انتخاب مناسبی است؟

تا اینجا بیشتر به قابلیت‌ها و امکانات فنی ویژه جی شاک کاسیو اشاره کردیم اما آیا این مدل ساعت‌ها برای طرفداران صنعت مد و زیبایی هم انتخاب مناسبی است. طراحی ویژه مدل‌های مختلف این ساعت‌ها به نحوی است که تقریبا هر فردی را در هر رده سنی و سلیقه‌ای راضی می‌کند.

برای سال‌ها این ساعت روی مچ دست مشهورترین بازیگران و در سخت‌ترین صحنه‌های فیلم‌ها با جلوه‌های ویژه فراوان دیده می‌شد و این ساعت یک انتخاب عالی برای استایل اسپرت و ورزشی به شمار می‌آید. در واقع جی شاک با صنعت مد بسیار دوست است اما این تنها قابلیت و ویژگی آن نیست. تا به حال هیچ برندی تا این حد نتوانسته به عنوان نماد مقاوت و دوام شناخته شود و این برگ برنده این سری از مدل های کاسیو است که آقایان سراسر جهان را به خود علاقه‌مند کرده است.

اگر قصد خرید مدل‌های مختلف ساعت جی شاک را دارید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گالری نیک یک خرید اینترنتی خوب را تجربه کنید. این فروشگاه تخصصی ساعت و اکسسوری تنوع محصولات زیادی دارد و اصل بودن محصولات خود را هم تضمین می‌کند به این ترتیب می‌توانید با خیال راحت و از سراسر کشور خرید خود را انجام دهید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*