چری QQ ice cream

چری QQ ice cream معرفی شد؛ یک خودروی جمع جور و جذاب با قیمت مناسب + عکس

چری QQ ice cream معرفی شد. محصول جدید چری یک مینی هاچ بک برقی با قیمت مناسب ویژه بازار چین است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا می‌شویم.

چری از یک مینی هاچ بک الکتریکی با نام QQ ice cream پرده برداشت. این خودرو کوچک چری به دلیل الکتریکی بودن و ابعاد کوچک خود برای شهرهای شلوغ و آلوده گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. در ادامه قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات محصول جدید چری آشنا کنیم.

مشخصات چری QQ ice cream

چری QQ ice cream

چری QQ ice cream در نگاه اول به خودروی وولینگ مینی EV که توسط جوینت ونچر سایک و جنرال موتورز طراحی شده بسیار شباهت دارد. در نمای جلو این مینی هاچ بک برقی شاهد چراغ‌های ساده با گرافیک داخلی U شکل شبیه به چشم هستیم که در کنار جلوپنجره کوچک مسدود شده توانسته نمای جذابی را به وجود آورد. طراحان در زیر لوگوی چری نیز درگاه شارژ خودرو را نصب کردند.

چری QQ ice cream

طراحان چراغ‌های عقب را هماهنگ با چراغ‌های جلو طراحی کردند. ضمن این که طراحان با هدف حفظ حالت جعبه‌ای شکل خودرو و کاهش طول خودرو تصمیم گرفتند در قسمت بار را به شکل صاف و عمودی طراحی کنند که نتیجه کار کاملا رضایت‌بخش بوده است.

چری QQ ice cream

چری قصد دارد این محصول جدید خود را در رنگ‌های بدنه متنوع و سقف مشکی به بازار عرضه کند که مشکی بودن سقف باعث شده جذابیت ظاهری خودرو به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند. کارشناسان حوزه خودرو بر این باورند که محصول جدید چری QQ ice cream آمده تا به نخستین خودرو جوانان یا خودرو دوم یک خانواده برای ترددهای کوتاه مدت در شهرهای شلوغ تبدیل شود.

چری QQ ice cream

به طور کلی می‌توان محصول جدید چری را یک مینی هاچ بک سه در نیز محسوب کرد که از 4 صندلی بهره می‌برد و مشتریان می‌توانند آن را با دو برد 120 کیلومتر و 170 کیلومتر سفارش دهند. قیمت پایه این خودرو الکتریکی بسته به نوع آپشن و مدل آن از 4 هزار و 695 دلار شروع می‌شود، اما با سفارش تیپ با برد 170 کیلومتر و سایر تجهیزات قیمت آن به 6 هزار و 910 دلار خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*