دیگنیتی پرایم

آغاز تولید دیگنیتی پرایم بهمن موتور با امکانات جدید + لیست آپشن ها

دیگنیتی پرایم بهمن موتور با امکانات جدید تولید شد. بهمن موتور برای جلب رضایت مشتریان قابلیت‌های جدیدی را برای شاسی بلند چینی دیگنیتی در نظر گرفت. در ادامه با امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

اطلاعاتی که در وبسایت گروه بهمن منتشر شده حاکی از آن است که شرکت بهمن موتور برای دیگنیتی پرایم آپشن‌های جدیدی را در نظر گرفته است. در واقع این شاسی بلند چینی برای جلب نگاه مشتریان جدید از این پس با قابلیت‌های جدیدی به تولید خواهد رسید.

مشخصات دیگنیتی پرایم بهمن موتور

بهمن دیگنیتی پرایم یک کراس اوور مونتاژی جدید در بازار ایران بوده که از مدتی قبل شرکت بهمن موتور تولید آن را آغاز کرده است. این کراس اوور که در واقع نسخه ایرانی دانگ فنگ ix5 محسوب می‌شود از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 148 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متر را به تولید برساند. گیربکس اتوماتیک CVT نیز قدرت تولیدی از این پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

نسخه قبلی دیگنیتی پرایم از امکاناتی چون دوربین ثبت وقایع، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالای، ترمز پارک برقی، استارت دکمه‌ای، صندلی برقی راننده ، تهویه اتوماتیک، تریم داخلی چرم، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، فناوری LED چراغ‌ها، استارت دکمه‌ای، در صندوق برقی، رینگ آلومینیومی، فرمان کمکی برقی و سقف پانوراما بهره می‌برد.

امکانات جدید

اکنون کاتالوگ جدید این شاسی بلند چینی حاکی از آن است که بهمن موتور دو امکان جدید صندلی برقی شاگرد و گرمکن صندلی‌های جلو را نیز برای دیگنیتی پرایم در نظر گرفته است. این خودرو در حال حاضر با دو تریم داخلی مشکی و مارون به تولید می‌رسد و طی ماه‌های اخیر موفق شد پنج ستاره کیفی را از ISQI از آن خود کند.