بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی اس 10

سامسونگ در حال کار روی بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی S10 و گلکسی نوت 10

سامسونگ سخت مشغول تست بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 است. به تازگی، سومین نسخه بتای One UI 4.0 نیز برای این گوشی ها منتشر شد.

سه هفته قبل، سامسونگ بروزرسانی One UI 4.0 بتا را بر مبنای اندروید 12 برای گلکسی S10 و نوت 10 منتشر کرد. چند روز بعد، بتای دوم به منظور رفع باگ‌های مهم انتشار یافت. حالا سومی هم از راه رسیده است.

کاربران سامسونگ در کره جنوبی، می‌توانند آپدیت جدید One UI 4.0 بتا را روی گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 دانلود کنند. شماره ورژن این بروزرسانی برای گلکسی S10e، گلکسی +S10 و گلکسی S10 5G به حروف ZULB ختم می‌شود. کاربران گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس اما حروف ZULD را در انتهای آن می‌بینند.

این آپدیت علاوه بر رفع باگ‌ها، بهبود عملکرد گوشی‌ها را نیز به دنبال دارد. مثلا حالا تصاویر ثبت شده هنگام استفاده از Dual Messenger، در اپ گالری ظاهر می‌شوند و باگی که مانع این امر می‌شد، دیگر وجود ندارد. همچنین خبری از کند شدن گوشی هنگام دریافت نوتیفیکیشن یا خطای اتصال هنگام وصل شدن به ایربادز AKG N400 نیست.

احتمالا در روزهای آینده، کاربران سری گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 در خارج از کره جنوبی نیز به این آپدیت دسترسی پیدا می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*