گوشی جدید سامسونگ

تصاویر گوشی جدید سامسونگ که از 3 طرف تا می‌شود

سامسوگ ممکن است در آینده نسل جدید گلکسی زد – Galaxy Z را به‌صورت سه بار تاشو عرضه کند. در ادامه رندرهای طرح گوشی جدید سامسونگ را مشاهده کنید.

درخواست ثبت پتنت گوشی سه بار تاشوی سامسونگ که ماه ژوئن به سازمان جهانی مالکیت فکری ارسال شده بود، بالاخره مورد تایید قرار گرفته است. همچنین سامسونگ کانسپت‌هایی دقیق‌تر و باجزئیات‌تر از آن به انتشار رسانده و سایت LetsGoDigital بر پایه جدیدترین طرح‌های این شرکت، رندرهایی سه‌بعدی از این گوشی جدید سامسونگ طراحی و منتشر کرده است.

طرح گوشی جدید سامسونگ

با توجه به طرح جدید سامسونگ، گوشی جدید سامسونگ ممکن است از سه نمایشگر برخوردار باشد که با دو لولا به یکدیگر متصل می‌شوند و یکی از لولاها به داخل و لولای دیگر به بیرون تا می‌شود. این نمایشگرها در صورت تا شدن، تقریبا شکلی شبیه به حرف Z را تشکیل می‌دهند و در عین حال، می‌توانند به‌صورت کاملاً تخت در بیایند و یک صفحه نمایش یکپارچه مانند تبلت‌ها را ارائه بدهند.

گوشی جدید سامسونگ

هرچند چنین ایده‌ای کمی عجیب به نظر می‌رسد، رندرهای LetsGoDigital بسیار نزدیک به واقعیت هستند. البته از آنجا که سامسونگ طرح قسمت پشتی این گوشی را به اشتراک نگذاشته، در حال حاضر هیچ رندری از این قسمت در دسترس نیست.

احتمالاً در قسمت پشتی گوشی سه بار تاشوی سامسونگ یک صفحه نمایش بزرگ یا یک صفحه نمایش کوچک مثل گلکسی زد فلیپ 3 به کار خواهد رفت. همچنین امکان استفاده از دوربین اصلی عقب برای گرفتن سلفی مهیا خواهد بود.

گوشی جدید سامسونگ

سامسونگ همچنین قصد دارد یک دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی به همراه سنسور اثر انگشت را زیر صفحه نمایش جلو بدون هرگونه ناچ و حاشیه پیاده‌سازی کند. به‌صورت کلی، این گوشی جدید سامسونگ بیشترین فضای ممکن برای نمایشگر را فراهم خواهد کرد.

با این وجود، سامسونگ به یکی از نقاط ضعف این طراحی سه بار تاشو اشاره داشته و توضیح داده است که این گوشی به دلیل تا شدن از چند طرف، مانعی را برای آنتن‌ بی‌سیم داخلی خود به وجود می‌آورد. این شرکت نیز جهت رفع این مشکل در نظر دارد از چند آنتن در این گوشی استفاده کند؛ یا حداقل دو آنتن، یکی در صفحه نمایش سمت چپ و دیگری در صفحه نمایش سمت راست.

گوشی جدید سامسونگ

البته این طرح هنوز فاصله زیادی تا نهایی شدن دارد. سامسونگ در حال حاضر مدعی اصلی گوشی‌های تاشو در بازار به شمار می‌رود و سال جاری گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 را به عرضه رساند که هر دو موفق ظاهر شدند. حال باید منتظر جدیدترین نوآوری این غول فناوری کره‌ای در زمینه گوشی‌های تاشو باشیم.

ماه می امسال، سامسونگ پیش از عرضه نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود طرح یک گوشی جدید با نام Galaxy Z Fold Tab را ارائه کرده بود که این گوشی نیز از دو لولا بهره می‌بُرد اگرچه شکل تا شدن آن با گوشی جدید این شرکت تفاوت داشت. همچنین نسبت به طرح کنونی، به یک گوشی عادی بسیار نزدیک‌تر بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*