ایرباد بیسیم شیائومی Buds 3

ایرباد بیسیم شیائومی Buds 3 معرفی شد

ایرباد بیسیم شیائومی Buds 3 رسماً معرفی شد. این هدفون وایرلس از فناوری حذف نویز، فناوری HiFi و شارژدهی ۳۲ ساعته برخوردار است و قیمت مناسبی دارد.

ساعاتی پیش گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ در چین معرفی شدند. اما شیائومی در کنار این گوشی‌ها از چند محصول جدید دیگر نیز رونمایی کرد. یکی از آن‌ها ایرباد بیسیم شیائومی Buds 3 است که جدیدترین ایرباد TWS شیائومی نیز محسوب می‌شود.

شیائومی Buds 3

هدفون بی‌سیم جدید شیائومی، نسخه پایه مدلی است که اوایل سال ۲۰۲۱ با نام بادز ۳ پرو عرضه شده بود. درست مثل مدل پرو، این مدل نیز فناوی حذف نویز ۴۰ دسی‌بلی را به همراه پشتیبانی از فناوری صوتی HiFi ارائه می‌کند. جدیدترین ایرباد TWS غول چینی همچنین از فناوری کنترل حساس به لمس بهره می‌برد و می‌تواند به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شود.

این هدفون می‌تواند با استفاده از کیس شارژ خود تا ۳۲ ساعت شارژدهی داشته باشد، در حالی که خود گوشی‌های این دیوایس می‌تواند ۷ ساعت شارژدهی کند. وزن هر یک از گوشی‌های این ایرباد فقط ۴.۶ گرم است و به درایور دوگانه مغناطیسی مجهز است که می‌تواند صدای HiFi را ارائه کند. این دستگاه برای حذف نویز از سه حالت ANC پشتیبانی می‌کند که کاربران می‌توانند بسته به محیطی که در آن حضور دارند، حالت ANC مناسب آن را فعال کنید.

شیائومی بادز ۳ با قیمت حدود ۷۸ دلاری وارد بازار چین خواهد شد. همچنین فروش آن از چند روز دیگر آغاز می‌شود. اما شیائومی به همراه این هدفون، از نسخه آبی رنگ بادز ۳ پرو نیز رونمایی کرده و با تخفیف سال نو، با قیمت ۱۰۰ دلاری عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*