گزارش گجت نیوز از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400

گزارش گجت نیوز از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400

غرفه ایرانسل در تله کام 1400 میزبان هزاران نفر از علاقه‌مندان به محصولات این اپراتور موبایل بود و در این گزارش نگاهی به این محصولات خواهیم داشت.

تلکام 1400 روز یکشنبه رسما به کار خود پایان داد و ایرانسل به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه دیجیتال کشور، جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه فناوری های نوین ارتباطی، اینترنت فایو جی و راهکارهای سازمانی را در این رویداد چهار روزه به نمایش گذاشت.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه از پنجشنبه تا یکشنبه پنجم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. پس از یک وقفه‌ی طولانی به دلیل شیوع کرونا، این رویداد مجددا میزبان هزاران نفر از علاقه‌مندان و فعالان حوزه ارتباطات بود.

تیم گجت نیوز نیز در آخرین روز نمایشگاه به سراغ ایرانسلی ها رفته تا با محصولات پرتعدادی که به نمایش گذاشتن، آشنا بشیم. ایرانسل به عنوان اولین اپراتور فایو جی ایران، توجه ویژه ای روی نسل پنجم اینترنت همراه داشته و در تلکام 1400 علاوه بر نمایش دکل ارتباطی فایو جی، مودم های همراه برای فراهم کردن اینترنت نسل پنجم موبایل برای 32 کاربر به طور همزمان نیز به نمایش گذاشته شده بود. در ادامه با سایر محصولات معرفی شده توسط ایرانسل در این نمایشگاه آشنا خواهید شد.

گزارش ویدیویی گجت نیوز از محصولات ایرانسل در تلکام 2021

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*