شیائومی 12

رئیس شیائومی: شیائومی 12 رقیب مستقیم آیفون 13 است!

رئیس شیائومی معتقد است که گوشی شیائومی 12 رقیب مستقیم آیفون 13 است و به راحتی می‌تواند از نظر طراحی، امکانات و فناوری، آن را شکست دهد.

روز گذشته کمپانی شیائومی از رقیب آیفون 13 اپل، گوشی شیائومی 12 رونمایی کرد. همانطور که حدس زده می‌شد، این گوشی‌ساز چینی معرفی گوشی‌های پرچمدار جدیدش را با مقایسه با آیفون‌های اپل آغاز کرد. تاکنون هیچگاه شیائومی رسماً برای اپل شاخ و شانه نکشیده بود؛ اما حالا تأیید می‌کند که سری Xiaomi 12 را برای رقابت با iPhone 13 وارد بازار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

گوشی‌های سری Xiaomi 12 با امکانات فراوان معرفی شدند

لی جون، مدیرعامل شیائومی می‌گوید مقایسه این دو گوشی تازه معرفی شده با آیفون‌ها کاملاً اشتباه است؛ زیرا این محصولات با یکدیگر قابل مقایسه هم نیستند. او معتقد است که قدرت گوشی‌های چینی خیلی بیشتر از انتظارها بوده است. به طور مثال وقتی وقتی شیائومی 12 را با آیفون 13 مقایسه می‌کنیم، ارگونومی گوشی شیائومی بهتر است، به نمایشگر بزرگ و بهتری با نرخ رفرش 120 هرتزی نیز مجهز است.

اما مزایای پرچمدار جدید شیائومی به همینجا ختم نمی‌شود. شیائومی از یک باتری بزرگ‌تر با فناوری شارژ سریع‌تر روی این گوشی استفاده کرده، دوربین سلفی آن عکس‌های عالی می‌گیرد و کیفیت صوتی دستگاه هم بسیار بالا است. علی‌رغم همه این‌ها، شیائومی گوشی جدیدش را با قیمت کمتری ارائه می‌کند. همه این‌ها باعث شده تا مدیرعامل شیائومی مدعی شود که آیفون اپل نمی‌تواند با این گوشی رقابت کند.

شیائومی می‌خواهد نوآوری‌های جدیدی را هم به صنعت موبایل بیاورد. روز گذشته این شرکت از افزایش سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه بخش موبایل خود، به منظور ارائه نوآوری‌های جدید و برآورده کردن انتظارات طرفداران این شرکت خبر داد.