پاسخ سامسونگ به اندرویدی تاشو ال جی:نسخه جدید گوشی Galaxy Folder در راه است

دو سال پیش یعنی در تابستان ۱۳۹۲ بود که سامسونگ اولین مدل از گوشی تاشوی اندوریدی خود را با نام گلکسی فولدر ( Galaxy Folder ) روانه معرفی کرد.امروز این شرکت کره‌ای در پاسخ به گوشی تاشوی ال جی Gentle که دیروز معرفی شد اعلام کرده که نسخه جدیدی از گوشی Galaxy Folder را بزودی روانه بازار خواهد کرد.

Samsung-Galaxy-Folder-2015-2

با اینکه سامسونگ به مشخصات کامل این گوشی اشاره نکرده اما بسیاری از ویژگی های آن مشخص شده است.گفتنی است که Galaxy Folder از صفحه کلیدی با کاربری آسان و نمایشگر لمسی ۳.۸ اینچی بهره می‌برد که هنوز رزولوشن آن اعلام نشده است اما بد نیست بدانید که این محصول با سیستم عامل پیش‌فرض اندروید (احتمالاً لالی‌پاپ) ارائه خواهد شد. هم‌چنین در کمال ناباوری باید اعلام کنیم که این محصول از LTE ،Wi-Fi و GPS نیز پشتیبانی می‌کند.

از تجهیزات عکس‌برداری و فیلم‌برداری گلکسی فولدر، می‌توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. گفتنی است ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه و باتری ۱۸۰۰ میلی‌آمپری نیز از دیگر ویژگی‌های این تلفن تاشو است.

Galaxy Folder از ماه آینده در کشور کره جنوبی و با قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس خواهد بود و به احتمال فراوان در کشورهای دیگر عرضه نخواهد شد.

منبع : PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*