نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین وان پلاس ۲

کمپانی چینی وان پلاس روز گذشته اسمارت فون وان پلاس ۲ را معرفی کرد و با ویژگی های سخت افزاری آن آشنا شدیم.اما یکی ویژ گی های مهم و مورد توجه خریداران برای انتخاب یک گوشی  ، دوربین آن است و به نظر می رسد شرکت وان‌پلاس اهمیت این موضوع را به خوبی درک کرده و در جدیدترین پرچمدار خود تلاش کرده تا یک دوربین بی‌نقص را عرضه کند. دراین مطلب اولین عکس های گرفته شده با دوربین گوشی وان پلاس ۲ را مشاهده خواهید کرد.

در گوشی وان‌پلاس ۲ از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است. لازم به‌ذکر است که وان‌پلاس یکی از طرفداران سنسورهای سونی محسوب می‌شود، به این دلیل که از سنسورهای این شرکت در دوربین گوشی‌های وان‌پلاس وان و وان‌پلاس ۲ استفاده کرده است. البته باید به این نکته هم اشاره داشت که در گوشی وان‌پلاس وان از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی IMX214 استفاده شده است، اما به‌نظر می‌رسد سنسور دوربین در وان‌پلاس ۲ پیشرفته‌تر از گوشی قبلی است.همچنین باید به این نکته اشاره کرد که در دوربین گوشی وان‌پلاس ۲، برای فوکوس از لیزر استفاده می‌شود. پیش از این شرکت ال‌جی از این قابلیت در گوشی پرچمدار ال‌جی G3 استفاده کرده بود. یکی دیکر از ویژگی‌های گوشی وان‌پلاس ۲ که به ثبت تصاویری با کیفیت بیش‌تر کمک می‌کند، پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ است. این پردازنده اجازه می‌دهد تصاویر با سیگنال‌های پردازشی دوگانه و ۱۴ بیتی ثبت شوند.

شرکت وان‌پلاس پس از رونمایی رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت، تعدادی تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی منتشر کرده است. البته باید این موضوع را در نظر داشت که تصاویر منتشر شده مشخصا از میان چندین عکس به ثبت رسیده، انتخاب شده‌اند و شرکت وان‌پلاس تلاش کرده تا قدرت دوربین این گوشی را به شکل کامل به نمایش بگذارد.

شرکت وان‌پلاس پیش از معرفی رسمی گوشی وان‌پلاس ۲‌ هم تعدادی عکس در انجمن اینترنتی خود به اشتراک گذاشته بود. به‌گفته این شرکت این تصاویر برای مقایسه دوربین وان‌پلاس ۲ با دوربین گوشی‌های پرچمدار آیفون ۶ و سامسونگ گلکسی S6 منتشر شده بود.

در ادامه نمونه عکس های گرفته شده با دوربین وان پلاس ۲ را مشاهده خواهید کرد :

متبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*