گوشی هوشمند وان پلاس ۲ رسما معرفی شد

وان پلاس ۲ ( OnePlus 2 ) بالاخره آمد.کمپانی چینی وان پلاس سر انجام پس از شایعات و حجم انبوهی از اخبار غیر رسمی امروز رسما گوشی هوشمند جدید خود یعنی وان پلاس ۲ را معرفی کرد.تقریبا تمام مشخصات وان پلاس ۲ را پیش از این در خبرهای متعددی منتشر کرده بودیم اما بیایید در یک جمع بندی ، با تمام ویژگی های این گوشی آشنا شویم.با گجت نیوز هماره باشید.

با نگاهی به OnePlus 2 متوجه تغییرات ظاهری مثبت و قابل توجهی نسبت به نسل قبلی آن خواهید شد که از جمله ی آن ها می توانیم به فریمی خوش ساخت از آلیاژ منیزیوم و آلومینیوم، دکمه های فلزی در کنار حضور سنسور اثر انگشت اشاره نماییم. گفتنی است بر اساس اعلام وان پلاس این حسگر عملکرد سریع تری را از خود در مقایسه با سنسور به کار گرفته شده در آیفون ۶ نشان داده و امکان ذخیره سازی تا ۵ اثر انگشت نیز توسط آن وجود دارد. بخش پشتی این اسمارت فون نیز با طراحی های گوناگونی از جمله چوب بامبو اشاره کنیم.وان پلاس ۲ ، ۱۷۵ گرم وزن و ابعادی برابر با ۱۵۱.۸ در ۷۴.۹ در ۹.۸۵ میلیمتر دارد.

one-plus-2-1

همچنین در زمان خرید این گوشی می‌توان همچون جی ۴ ال‌جی کاورهای متعددی را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف خریداری کرد که هر یک ۲۶.۹۹ دلار قیمت دارند.

همانطور که پیش از این بارها و بارها فاش شده بود ، OnePlus 2 قدرت پردازشی خود را از چیپست ۸ هسته ای ۶۴ بیتی Snapdragon 810 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ تامین می کند.

پیش از این شایعه شده بود که وان پلاس برای جلوگیری از مشکل گرم کردن بیش از حد تراشه اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام ، از مدل اصلاح شده آن استفاده کرده و حالا به نظر می رسد که موضوع صحیح باشد.در مشخصات رسمی وان پلاس ۲ آمده است که چپست اسنپدراگون ۸۱۰ به کار رفته در این گوشی نسخه ۲.۱ یا در واقع اصلاح شده از این تراشه می باشد.همچنین گفته شده که در ساختار وان پلاس ۲ نیز از ژل‌های حرارتی و گرافیتی استفاده شده تا گرمای تولید شده به سطح گوشی نرسیده و کاربران در هنگام استفاده اذیت نشوند.به هر حال برای روشن شدن این موضع می بایست منتظر تست های مختلف بر روی آن باشید.

one-plus-2-4

در بخش حافظه هم ، گوشی هوشمند وان پلاس ۲ در دو نسخه ارائه خواهد شد.حافظه‌‌ی رم ۴ گیگابایتی برای نسخه‌ی ۶۴ گیگ و ۳ گیگابایت برای نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4.

نمایشگر OnePlus 2 همانند نسل قبلی خود ۵.۵ اینچی با وضوح FullHD بوده اما بنابر ادعای وان پلاس، این بار با نمایشگری بهتر در نمایش دقیق رنگ ها روبرو خواهیم بود.

وان پلاس ۲ به صورت پیش فرض پذیرای اندروید ۵.۱ بوده، اما وان پلاس این بار رابط کاربری اختصاصی، ساده و جذاب OxygenOS خود را جایگزین Cyanogen OS کرده است.

one-plus-2-3

دوربین اصلی به کار گرفته شده در OnePlus 2 امکان ثبت تصاویر تا وضوح ۱۳ مگاپیکسل را داشته و مجهز به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس لیزری می باشد، شایان ذکر است ابعاد پیکسل های در وان پلاس دو ۱.۳ µm است.علاوه بر این با OnePlus 2 می توان در وضوح ۴K و به صورت آهسته ۱۲۰ فریم بر ثانیه در وضوح ۷۲۰p فیلمبرداری نمایید. دوربین دوم OnePlus 2 نیز ۵ مگاپیکسلی است.

وان پلاس در پرچمدار جدید اسمارت فون های خود از باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت در کنار پورت اتصال USB Type-C استفاده کرده و و پشتیبانی از دو سیم کارت نانو و شبکه های مخابراتی نسل چهارم LTE نیز از دیگر مشخصات شاخص OnePlus 2 به شمار می آید.

one-plus-2-2

اما شیرین ترین بخش این گوشی قیمت آن است.جالب است بدانید که نسخه ۱۶ گیابایتی وان پلاس ۲ تنها ۳۲۹ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن نیز ۳۸۹ دلار قیمت گذاری شده است !

مشخصات فنی گوشی وان پلاس ۲ ( OnePlus 2 ) :

صفحه نمایش : ۵.۵ اینچی با وضوح FullHD

چیپست : تراشه ۸ هسته ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 430

حافظه رم : در دونسخه ۴ و ۳ گیگابایتی

حافظه داخلی : در دونسخه ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی

دوربین اصلی : ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس لیزری خودکار و دیافرگام f/2.0

دوربین جلو : ۵ ممگاپیکسلی

باتری : ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت

سیستم عامل : اندروید ۵.۱ لالی پاپ

سایر ویژگی ها : سنسور تشخیص اثر انگشت ، پورت جدید USB Type-C ، بدنه تمام فلزی ، دو سیم کارته

نظر شما در مورد وان پلاس ۲ چیست ؟

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دورود.
    کسی میدونه چطو میشه خریدش؟
    همجا میگن با دعوتنامس ولی توضیح دقیقی نمیدن .