این 4 پروژه سامسونگ با تأیید شما به تولید می‌رسند

4 پروژه سامسونگ در قالب برنامه جهانی C-Lab Inside آماده حضور در نمایشگاه CES 2022 می‌شوند تا در صورت تأیید کاربران، روانه بازار شوند.

سامسونگ قصد دارد محصولات مختلف جدیدی را در راستای برنامه C-Lab Inside خودش معرفی کند. این برنامه با چنین هدفی طراحی شده که به ایده‌های استارتاپی شانس رشد دادن و آزموده شدن پیش از ورود به بازارهای بزرگ را بدهد. این برنامه که از سال 2012 وسعت بیشتری به خودش گرفته، در حال کار روی 259 پروژه با بیش از 1060 کارمند سامسونگ است.

اکنون سامسونگ تصمیم گرفته چهار پروژه جدید از این برنامه را با خودش به رویداد Eureka Park نمایشگاه CES 2022 ببرد. این چهار پروژه سامسونگ از نظر تمایل بازار مورد آزمایش قرار می‌گیرند و سپس به یک تیم داخلی در سامسونگ منتقل می‌شوند یا در اختیار شرکت‌های تحت حمایت غول کره‌ای قرار خواهند گرفت. یکی از این پروژه‌ها، یک راهکار مبتنی بر هوش مصنوعی برای کودکان و یک سرویس امتحان‌گیری مبتنی بر هوش مصنوعی است. علاوه بر این، سامسونگ از یک گیتار الکترونیکی هوشمند نیز رونمایی کرده و یک مهد کودک موبایلی را برای کمک به تشخیص بیماری‌های مرتبط با چشم در نوزادان معرفی کرده است.

یک گیتار هوشمند و یک فناوری برای کمک به ایجاد عادت‌های بهتر استفاده از گوشی

از بین تمام محصولاتی که سامسونگ به نمایش درآورده، این چهار پروژه سامسونگ که تحت برنامه C-Lab Inside طراحی شده‌اند، کاملاً متفاوت هستند. اولین پروژه یک راهکار مبتنی بر هوش مصنوعی به نام “Piloto” است که سامسونگ می‌گوید به کودکان کمک می‌کند عادت‌های بهتری را برای استفاده از گوشی هوشمند ایجاد کنند.

4 پروژه سامسونگ در C-Lab Inside

پروژه دیگر سامسونگ “PROBA” نام دارد PROBA یک سرویس امتحان‌گیری مبتنی بر هوش مصنوعی است که به گفته سامسونگ برای شرکت کنندگان در آزمون، سرپرستان و مدیران طراحی شده است.

سامسونگ همچنین پروژه جدیدی را برای کمک به تشخیص علائم اولیه استرابیسم (انحراف چشم) در نوزادان شروع کرده است. استرابیسم به زمانی گفته می‌شود که چشم‌ها به درستی در یک ردیف قرار نمی‌گیرند و دچار تنبلی هستند. این اتفاق باعث می‌شود یکی از چشم‌ها به دیگری غلبه کرده و تسلط بیشتر روی آن چشم باشد؛ در نتیجه به خاطر اتصال نامناسب چشم به مغز، قدرت بینایی چشم دیگر آسیب خواهد دید. این پروژه در قالب نام “Innovision” یک مهد کودک موبایلی است که به والدیت کمک می‌کند زودتر بتوانند این بیماری را تشخیص دهند و از پیشرفت آن جلوگیری کنند.

4 پروژه سامسونگ در C-Lab Inside

و اما آخرین پروژه سامسونگ که تحت برنامه C-Lab Insider توسعه پیدا کرده، “ZamStar” نام دارد؛ یک گیتار الکتریک هوشمند که طراحی شده تا یادگیری ساز گیتار را آسان کند. روی این گیتار چراغ‌های LED قرار گرفته که به کاربران نحوه نواختن گیتار را آموزش می‌دهد.

4 پروژه سامسونگ در C-Lab Inside

برای کسب اطلاع بیشتر از این محصولات نوآورانه، باید تا رویداد CES 2022 که ژانویه پیش رو برگزار می‌شود منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*