تصاویر پس زمینه شیائومی 12

تصاویر پس زمینه شیائومی 12 و MIUI 13 را همین حالا با کیفیت بالا دانلود کنید

شیائومی اخیرا از گوشی‌های پرچمدار Xiaomi 12 رونمایی کرده است. در این مطلب می‌توانید تصاویر پس زمینه شیائومی 12 و MIUI 13 را با کیفیت بالا دانلود کنید.

شرکت شیائومی از گوشی‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو با تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 و رابط کاربری MIUI 13 رونمایی کرد. در رابط کاربری جدید شیائومی شاهد بهبود‌ها و ویژگی‌های جدیدی در بخش حریم خصوصی و یک فونت سیستمی جدید هستیم. البته این تمام موارد جدید نیستند و شرکت سازنده مجموعه‌ای از تصاویر زمینه جدید را هم در نسخه جدید MIUI گنجانده است.

اگر قصد خرید گوشی جدیدی ندارید؛ اما می‌خواهید رنگ و روی تازه‌ای به گوشی فعلی خود بدهید، می‌توانید در ادامه تصاویر پس زمینه شیائومی 12 و MIUI 13 را دانلود کنید.

در رابط کاربری MIUI 13 مجموعه ۴۳ تصویر زمینه در رزولوشن‌های مختلف ارائه شده‌اند. البته رزولوشن اکثر آنها ۲۴۰۰ در ۱۲۳۰ پیکسل است و در پنج دسته‌بندی Molten Glass، Crystalization، Concerto، Natural Texture و Black Gobi قرار گرفته‌اند.

اگر از تصاویری که می‌بینید، خوشتان می‌آید؛ می‌توانید نسخه باکیفیت و فشرده نشده آنها را از لینک زیر دانلود کنید. این تصاویر را می‌توان در هر دستگاهی استفاده کرد. البته طبیعتا با توجه به اندازه نمایشگر گوشی، مجبور به برش دادن بخشی از آنها خواهید شد.

MIUI 13 مجموعه‌ای از تصاویر زمینه زنده نیز دارد؛ اما متاسفانه هنوز آنها برای دانلود در دسترس قرار نگرفته‌اند.