بررسی ویدیویی تبلت Nartab2-8

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی تبلت Nartab2-8

در این ویدیو به جعبه گشایی و بررسی قابلیت‌ های تبلت Nartab2-8 که امکانات کاملی برای مدیریت فرزندان در فضای مجازی در اختیار والدین قرار می‌دهد و همچنین محتواهای جذابی مخصوص کودکان و نوجوانان دارد، می‌پردازیم.

تبلت نارتب 2 – 8 یک تبلت مخصوص کودکان و نوجوانان است که داخل ایران تولید شده و داخل جعبه پر و پیمان آن، تمام لوازم جانبی مورد نیاز شما قرار دارد و نیازی به خرید آیتم جداگانه نیست. مجموعه نارتب از سال 96 وارد حوزه تولید تبلت شده و Nartb2-8، قدرتمندترین مدل تولید شده آنها محسوب می‌شود. پردازنده هشت هسته‌ای، 3 گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از اینترنت 4G و 32 گیگابایت ظرفیت داخلی، این تبلت را جزو میان رده‌های قابل قبول بازار قرار داده، اما نقطه قوت اصلی تبلت Nartab2-8، قابلیت‌های نرم افزاری آن است که چندین ویژگی جذاب برای والدین و فرزندان دارد.

پلتفرم مدیریت این تبلت بر پایه اندروید 10 طراحی شده و امکانات کامل آن در زمینه Parental Control به زبان فارسی، به والدین اجازه می‌دهد به طور کامل نحوه و میزان استفاده فرزندانشان از تبلت را کنترل کنند. برای کودکان و نوجوانان نیز انواع محتواهای سرگرم‌کننده و آموزشی به طور رایگان و به تعداد بالا داخل رابط کاربری Nartab2-8 آماده شده تا اوقات فراغت خود را به بهترین شکل سپری کنند.

بنابراین اگر شما نیز به دنبال محصولی هستید که هم امنیت فرزندتان در فضای مجازی را تضمین کند و هم دیگر دغدغه تهیه محتوای جذاب و آموزنده برای سرگرم شدن آنها را نداشته باشید، با گجت نیوز در بررسی ویدیویی و جعبه گشایی این محصول جدید همراه باشید.

ویدیوی آنباکس و بررسی امکانات تبلت Nartab2-8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*