هیوندای سانتاکروز 2022

ویدیوی تست سواری هیوندای سانتاکروز 2022 ؛ وقتی هیوندای، وانت را از نو تعریف می‌کند

هیوندای سانتاکروز 2022 محصولی نوآورانه است که تعریف جدیدی را برای یک وانت ارائه داده است. در ادامه ویدئوی تست سواری آن را مشاهده کنید.

هیوندای تابستان امسال هیوندای سانتاکروز 2022 را روانه بازار کرد که تفاوت قابل توجه‌ای با عمده پیکاپ‌های موجود، خصوصاً در بازار آمریکا دارد. نتیجه طراحی متفاوت و نوآورانه هیوندای، خودرویی است که در جایی بین یک پیکاپ یا وانت و اس یو وی قرار می‌گیرد و ضمن برخورداری از امکانات و قابلیت‌های یک وانت، یک خودروی جمع و جور است و حتی می‌تواند سواری روان و لذت‌بخش یک اس یو وی را ارائه بدهد.

هیوندای سانتاکروز 2022

سانتاکروز 2022 شاید به اندازه عمده پیکاپ‌ها جادار نباشد، اما برای افرادی که می‌خواهند با پیکاپ خود روزانه در یک شهر شلوغ و پرترافیک رفت و آمد کنند و نهایت استفاده‌شان از وانت به حمل وسایل کمپینگشان محدود می‌شود، قطعاً راضی‌کننده خواهد بود. در واقع هیوندای با این خودرو قشر خاصی را مد نظر داشته است.

هیوندای سانتاکروز 2022

تیپ پایه SE و SEL هیوندای سانتاکروز 2022 مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری با قدرت 191 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتون‌متر و به صورت دیفرانسیل جلو هستند. این درحالی است که تیپ پریمیوم این پیکاپ از پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 205 اسب بخاور و گشتاور 420 نیوتون‌متر بهره می‌برد و دارای سیستم چهار چرخ متحرک است.

هیوندای سانتاکروز 2022

فضای داخلی هیوندای سانتاکروز 2022 نیز ساده و در عین حال کاربردی است و شامل یک نمایشگر 10.25 اینچی به‌عنوان صفحه آمپر و یک نمایشگر 8 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی می‌شود. همچنین از امکانات ایمنی متعدد نظیر کروز کنترل انطباقی، دوربین‌های مشاهده نقطه کور و سیستم هشدار خواب‌آلودگی برخوردار است.

قیمت هیوندای سانتاکروز 2022 از 24 هزار دلار آغاز می‌شود و تا حدود 40 هزار دلار افزایش پیدا می‌کند. در نهایت باید گفت که گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک وانت کاربردی با سواری روان یک اس یو وی هستند. در ادامه ویدئوی تست این خودرو در جاده‌شهری، بزرگراه‌ و پیچ و خم را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*