ماشین لباسشویی جدید شیائومی

ماشین لباسشویی جدید شیائومی رونمایی شد

نسخه ویژه ماشین لباسشویی جدید شیائومی با نام MIJIA Pulsator Washing Machine Exclusive Edition و موتور قدرتمند Direct Drive معرفی شد.

شیائومی از نسخه ویژه ماشین لباسشویی MIJIA Pulsator Washing Machine با برخی امکانات ارتقا یافته رونمایی کرد. این نسخه مثل مدل قبلی خودش ظرفیت 10 کیلوگرمی دارد، اما از یک موتور Direct Drive استفاده می‌کند تا به اولین ماشین لباسشویی سری پولساتور شیائومی تبدیل شود که به چنین موتوری مجهز شده است.

موتور قدرتمند دایرکت درایو ماشین لباسشویی جدید شیائومی، نویز را از منبع کاهش می‌دهد تا هنگام کار شاهد ایجاد نویز ناچیز 50 دسی‌بلی باشید. این موتور همچنین می‌تواند به دقت زاویه چرخش دیگ داخلی را نیز کنترل کند.

ماشین لباسشویی Xiaomi MIJIA Pulsator می‌تواند به صورت خودکار وزن رخت‌های چرک را محاسبه کرده و مواد شوینده‌ای که روی آن‌ها می‌ریزد را با دقت کنترل کند. بنابراین ممکن است در یک چرخه شستشو، از تمام مواد شوینده‌ای که در داخل مخزن آن می‌ریزید استفاده نشود.

علاوه بر این، ماشین لباسشویی شیائومی به صورت خودکار میزان آب ورودی به دیگ را با توجه به حجم لباس‌ها تنظیم می‌کند تا هم در آب و هم برق صرفه جویی شود. این دستگاه از استریلیزاسیون یونی نانو-نقره پشتیبانی می‌کند که می‌تواند با استفاده از آب، با نرخ استریزاسیون 96 درصدی به الیاف لباس شما نفوذ کند. علاوه بر این تا 99.9 درصد کنه‌ها را نیز از بین می‌برد.

ماشین لباسشویی جدید شیائومی

این ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی دارای 16 برنامه شستشو داخلی است. فرقی نمی‌کند لباس شما چه جنسی داشته باشد، این ماشین از پس شستشوی آن برخواهد آمد. یک صفحه کنترل تمام لمسی نیز روی بدنه این ماشین به کار رفته که با یک لمس ساده فعال می‌شود.

شما می‌توانید این ماشین لباسشویی را با استفاده از اپلیکیشن Mi Home app به گوشی هوشمند خود متصل کنید و با استفاده از گوشی یا فرامین صوتی آن را هدایت کنید. از طریق این اپلیکیشن شما قادر به استفاده از شستشوی زمان‌بندی شده و انتخاب حالت‌های مختلف شستشو هستید.

قیمت ماشین لباسشویی جدید شیائومی

ماشین لباسشویی MIJIA Pulsator Washing Machine با قیمت حدود 315 دلار وارد بازار چین خواهد شد.