مایکروسافت آمار نصب ویندوز ۱۰ در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد

همانطور که می دانید ، کمپانی مایکروسافت سرانجام پس از ماه ها انتظار همه ، روز گذشته نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را منتشر کرد.امروز پس از گذشت ۲۴ ساعت از آغاز انتشار این سیستم عامل ، مایکروسافت اعلام کرده که تاکنون ۱۴ میلیون گجت ویندوزی موفق به نصب این نسخه از سیستم عامل ویندوز شده اند.

اگر شما هنوز موفق به دریافت سیستم عامل ویندوز ۱۰ نشده اید، مایکروسافت هنوز در حال انتشار ویندوز ۱۰ است، صبور باشید، مایکروسافت به صورت ۲۴ ساعته کار می کند تا مطمئن شود که هر شخصی که ویندوز ۱۰ را رزرو کرده است، آن را دریافت کند. آگاه باشید، مایکروسافت می گوید ممکن است این مورد چند هفته زمان ببرد تا هر کسی که برای ویندوز ۱۰ ثبت نام کرده است، بتواند آن را دانلود کند.

در حالی که مایکروسافت اعداد را تجزیه نکرده، اما ما می دانیم که ۵ میلیون ویندوز اینسایدر وجود داشته و این بدان معناست که ۹ میلیون مصرف کننده برای اولین بار است که سیستم عامل ویندوز ۱۰ را تجربه می کنند.اگر ۱۴ میلیون عدد را به بازه‌هایی کمتر تقسیم کنیم به ۵۸۳,۳۳۳ نصب برای هر ساعت، ۹,۷۲۲ برای هر دقیقه و ۱۶۲ برای هر ثانیه می‌رسیم.

windows-10-3

«دن ریبرن» از تحلیلگران موسسه Frost & Sullivan و مدیر وبسایت Streaming Media نیز که وضعیت آپدیت ویندوز ۱۰ را از نزدیک دنبال می‌کند در وبسایت خود نوشته است:

بر اساس داده‌هایی که از ISP ها دریافت کرده‌ام، مجموع ترافیک CDN ها برای آپدیت ویندوز ۱۰ به ۱۰ Tbps رسیده است و ترافیک روز پنجشنبه از روز چهارشنبه بیشتر بوده است.” وی تاکید می‌کند که “انتشار آپدیت ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت محدود بوده و این تازه آغاز راه است.

انتشار میزان دانلود ویندوز ۱۰ در ۲۴ساعت اول، می‌تواند نشانه رضایت مایکروسافت و قرارگرفتن در مسیر هدف اصلی‌اش یعنی ۱ میلیارد دستگاه ویندوز ۱۰ طی سه سال آینده است.

ساتیا نادلا در هنگام عرضه ویندوز ۱۰ در کشور کنیا اقامت داشت تا تاثیر سیستم‌عامل جدید بر زندگی مردم روستایی را از نزدیک شاهد باشد. تری میرسون مدیر ارشد بخش ویندوز هم در فروشگاه مایکروسافت محل زندگی‌اش حضور داشت .

منبع : NEOWIN

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با سلام ویندوز من ۸.۱ بود و اتوماتیک ویندوز ۱۰ نصب گردید ولی بعضی از برنامه ها اجرا نمی شود به چه طریق ویندوز را آبدیت و ایرادات را برطرف کرد
    با تشکر

  2. منم همین الان آپگرید کردم . فوق العاده است

  3. بسم الله الرحمن الرحیم
    أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

    ما کی میتونیم دان کنیمش؟؟؟