شارژ بی سیم Mi 11 Ultra

شیائومی سرعت شارژ بی سیم Mi 11 Ultra را کاهش داده است!

شیائومی با انتشار آپدیت بتای MIUI 13 در چین، سرعت شارژ بی سیم Mi 11 Ultra را محدود کرده؛ اما این اقدام به چه دلیلی صورت گرفته است؟

گوشی شیائومی Mi 11 Ultra با پشتیبانی از شارژ بی سیم 67 وات عرضه شده بود؛ ولی پس از آپدیت بتای 21.12.28 حالا به صورت وایرلس با حداکثر توان 50 وات شارژ می‌شود. تصویر زیر هم سرعت جدید شارژ گوشی را نشان می‌دهد.

شارژ بی سیم Mi 11 Ultra

علت ایجاد این محدودیت از سوی شیائومی، مقررات جدید وضع شده در چین است. بر اساس اعلام دولت این کشور، از اول ژانویه 2022 شارژرهای وایرلس تولید شده، وارداتی و فروخته شده در چین باید حداکثر سرعت 50 وات داشته باشند.

البته بیانیه دولت چین تصریح می‌کند شارژرهایی که قبل از اجرایی شدن مقررات جدید با توان بیش از 50 وات در این کشور عرضه شدند، فعلا قابل استفاده هستند. این در حالی است که پیش‌تر شیائومی یک پد شارژ بی سیم 80 وات را به کاربران فروخته بود و حالا ظاهرا آن‌ها را نادیده گرفته است.

به هر حال با محدود شدن سرعت شارژ بی سیم شیائومی می 11 اولترا، به یکی از قابلیت‌های مهم آن خدشه وارد می‌شود؛ باید دید این موضوع تا چه حد کاربران را دل چرکین می‌کند و چه واکنش‌هایی در پی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*