FMC SX5 فردا موتورز

طرح فروش جدید نقد و اقساط FMC SX5 فردا موتورز در دی 1400

به تازگی طرح فروش زمستانه FMC SX5 فردا موتورز آغاز شده است. گروه خودروسازی فردا موعد تحویل در این طرح را ۱۲۰ روز کاری اعلام کرده است.

شرکت فردا موتور به تازگی طرح فروش زمستانه کراس اوور FMC SX5 را آغاز کرده است. در این طرح فروش، این کراس اوور به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رسد. فردا موتورز قیمت FMC SX5 را در طرح فروش زمستانه خود ۷۴۹ میلیون تومان اعلام کرده است و خریداران با خرید نقدی می‌توانند ۴۷ میلیون تومان تخفیف بگیرند. لازم به ذکر است که موعد تحویل در این طرح ۱۲۰ روز کاری خواهد بود.

شرایط فروش FMC SX5 فردا موتورز ویژه دی ۱۴۰۰

FMC SX5 فردا موتورز

* بازپرداخت تسهیلات ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه، بدون کارمزد و سود مشارکت ۱۷ درصدی برای ودیعه اولیه است.

لازم به ذکر است که فردا موتورز به زودی فروش کراس اوور FMC T5 را نیز که مدتی قبل در نمایندگی‌های مجاز فردا موتورز رونمایی شده بود،‌ آغاز خواهد کرد.

محمدرضا آریان نژاد،‌ مدیر بازاریابی فردا موتورز، در ارتباط با فروش محصول جدید این شرکت عنوان کرده است که به دنبال توسعه نمایندگی‌های فروش فردا موتورز در شهرهای مختلف، دسترسی و خرید محصولات فردا موتورز برای ساکنین تمام مناطق کشور امکان‌پذیر شده است و از آنجایی که پیش‌بینی می‌شود کراس اوور FMC T5 مورد استقبال ویژه‌ای از سوی هموطنان قرار گیرد،‌ امیدوار هستیم تا بتوانیم به درخواست متقاضیان به صورت حداکثری پاسخ دهیم.

وی ادامه داد شبکه خدمات‌رسانی فردا موتورز قصد دارد به منظور جلب اعتماد مشتریان سرویس‌دهی را به صورت حداکثری انجام دهد و بسته‌های تخفیفی مناسبی برای خدمات پس از فروش گروه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این در حوزه تأمین قطعات، با توجه به تولیدی بودن محصول و توانمندی ایجاد شده در حوزه داخلی سازی،‌ امر خدمات رسانی و سرویس‌دهی به مشتریان با شکل مناسبی قابل اجرا خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*