کارآموزی همراه اول

ثبت نام سومین دوره کارآموزی همراه اول آغاز شد

ثبت نام سومین دوره کارآموزی همراه اول شروع شد. آکادمی همراه اول سومین دوره جذب گسترده کارآموز را در رشته‌های مهندسی و مدیریت آغاز کرد.

ثبت نام سومین دوره کارآموزی همراه اول از تاریخ 4 دی شروع شده و تا 20 دی ماه 1400 ادامه خواهد داشت.. از این رو افرادی که خواهان شرکت در این دوره هستند باید تا تاریخ 20 دی ماه به سایت آکادمی همراه به آدرس www.hamrah.academy مراجعه کرده و اطلاعات اولیه و درخواست خود را برای موقعیت‌های مورد نظر به ثبت برسانند.

جزئیاتی از سومین دوره کارآموزی همراه اول

کارآموزی در قالب یک دوره 4 ماهه کاری در راستای توانمندسازی و افزایش مهارت در بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی جویای کار برگزار می‌شود. از اهداف برگزاری این دوره‌ها نیز می‌توان به شناسایی، توانمندسازی و جذب استعدادهای برتر در خانواده بزرگ همراه اول اشاره کرد.

این دوره‌ها با شناسایی افراد با استعداد از طریق برگزاری آزمون آنلاین و مصاحبه‌های تخصصی شروع می‌شود و پس از این که افراد منتخب وارد دوره‌ها شدند، به شکل جدی فرایند آموزش مهارت و توانمندسازی آنها دنبال خواهد شد. همچنین در پایان دوره نیز اگر کارآموز و مدیران بخش مربوطه راضی بودند، امکان جذب کارآموزان نیز وجود خواهد داشت.

آکادمی همراه تا به امروز دو دوره در سطح خانواده بزرگ همراه اول را برگزار کرده که طی این دوره‌ها بیش از 100 نفر توانستند وارد فرایند ارزیابی کارآموزی و خانواده بزرگ همراه اول شوند. برخی از نفرات برگزیده دوره اول کارآموزی نیز به شکل قطعی در این شرکت جذب شدند.

آکادمی همراه از تمام دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار دعوت کرده تا در سومین دوره کارآموزی این اپراتور شرکت کنند. کاربران از تاریخ 4 تا 20 دی 1400 می‌توانند به سایت آکادمی مراجعه کرده و درخواست خود را برای حضور در حداقل یک موقعیت از 80 موقعیت موجود به ثبت برسانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*