تصاویری بسیار واضح از گلکسی نوت ۵ سامسونگ لو رفت

همانطور که طی روزهای گذشته بارها به این موضوع اشاره کرده ایم ، کمپانی سامسونگ امسال پرچم دار سری نوت خود یعنی گلکسی نوت ۵ را یک ماه زود تر از روال سال های قبل و در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) طی مراسم Unpacked نیویورک معرفی خواهد کرد.تا امروز تصاویر متعددی از این محصول فاش شده اما رندهای لو رفته امروز ، دیگر چیز ناگفته ای از طراحی این گوشی برای ما باقی نخواهد گذاست.با گجت نیوز همراه باشید.

با نگاهی به تصاویر لو رفته امروز متوجه خواهید شد که دوربین، فلاش و حسگر ضربان قلب گلکسی نوت ۵ ، جایگذاری مناسبی ندارند اما برعکس انحنای قسمت پشتی به همان شکلی است که پیشتر در شایعات آمده بود؛ علاوه بر این تصاویر قلم هوشمند S Pen نیز در قسمت زیرین گلکسی نوت ۵ مشاهده می‌شود.

بر اساس شایعاتی که تا کنون منتشر شده است از مشخصات فنی احتمالی گلکسی نوت ۵ می توان به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD از نوع Super AMOLED، پردازنده‌ اکسینوس ۷۴۲۲، رم ۴ گیگابایت، حافظه داخلی ۳۲، ۶۳، ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۳۲۲۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.
و در پایان خاطر نشان می شویم که این مشخصات بر اساس بنچمارک‌ها و اطلاعات لو رفته می باشد و از این رو می بایست برای آگاهی از مشخصات فنی این دستگاه، منتظر رونمایی از محصول نهایی در مراسم رسمی سامسونگ باشیم.در ادامه تصاویر رندر شده از Galaxy Note 5 را مشاهده خواهید کرد :

 

منبع : SamMobile