تتو

با Prinker طرح‌های موقتی روی بدن خود تتو کنید

اگر می‌خواهید روی بدن خود تتو داشته باشید، اما دائمی بودن آن شما را دو دل کرده است، با استفاده از Prinker می‌توانید تتوهای موقتی داشته باشید.

آیا تا به حال شده که قصد تتو کردن داشته باشید اما مطمئن نباشید که برای وجود دائمی آن روی پوست خود آمادگی دارید یا نه؟ آیا در مورد مناسب بودن طرح یا نوشته‌ی مورد نظر خود اطمینان کامل ندارید؟ نگران نباشید، زیرا با Prinker می‌توانید طرح‌های موقتی روی بدن خود تتو کنید.

تتو

با آنکه طرح‌های زیادی برای تتوی موقتی در بازار وجود دارد، اما به هر حال شما باید آن استیکر‌ها را خریده و منتظر بمانید تا برایتان ارسال شوند و درصورت اشتباه چسباندنشان مجددا باید آن استیکر را تهیه کنید. در چنین موقعیتی Prinker می‌تواند مشکل شما را حل کند، زیرا همانند یک چاپگر یا پرینتر قابل حمل عمل می‌کند و به شما امکان دانلود طرح‌های تتو و چسباندن مستقیم آن‌ها روی پوست را می‌دهد.

این دستگاه که در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شده با یک اپلیکیشن همراه است که به شما امکان جستجو و یافتن مجموعه‌ای از طرح‌ها را می‌دهد. شما می‌توانید این طرح‌ها را در دستگاه پرینکر دانلود کنید و هنگامی که طرح مورد نظر خود را انتخاب کردید، به سادگی پرایمر پوست را روی قسمتی از بدن خود که قصد تتو کردن آن را دارید، اسپری کنید و بعد Prinker را روی آن قسمت از بدن خود نگه دارید تا طرح اجرا شود. این دستگاه به شما کمک می‌کند که به راحتی تتو‌های موقت روی پوست خود داشته باشید و علاوه بر این می‌تواند وسیله‌ی سرگرمی در یک مهمانی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*