تلویزیون های Google TV جدید سونی

تلویزیون های Google TV جدید سونی با حرکت دست کاربران کنترل می‌شوند

تلویزیون های Google TV جدید سونی که در CES 2022 معرفی شدند، با یک وب‌کم همراه هستند که به کاربر امکان کنترل تلویزیون با حرکات دست را می‌دهد.

سونی یکی از وفادارترین شرکای Android TV و Google TV است و نسل جدید تلویزیون های سونی هم با بهره‌گیری از سیستم عامل کمپانی گوگل معرفی شده‌اند.

تلویزیون های Google TV جدید سونی از خانواده Bravia در CES 2022 معرفی شدند که بزرگ‌ترین تفاوت آن‌ها نسبت به مدل‌های سال گذشته، حضور فناوری mini-LED در آن‌ها است. این فناوری جدید به سونی اجازه می‌دهد برای ارائه کنتراست بهتر و سطوح رنگ مشکی بیشتر از نقاط لوکال دایمینگ بیشتری استفاده کند و با افزایش تعداد ال ای دی‌ها، اوج روشنایی تلویزیون‌هایش را بیشتر کند.

تلویزیون‌های جدید mini-LED سونی برای گیمرها هم امکانات جذابی دارند. پنل 120 هرتزی آن‌ها همزمان با عرضه از نرخ رفرش متغیر پشتیبانی می‌کند، دارای حالت کم تأخیر است و می‌تواند با PS5 از فناوری تن‌سازی خودکار استفاده کند.

تلویزیون های Google TV جدید سونی

گوگل تی وی به تلویزیون‌های مینی ال ای دی سونی اجازه می‌دهد به طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها و امکانات خانه هوشمند دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، برخلاف نسخه‌های قبلی، از پشتیبانی از AirPlay 2 اپل برای اتصال آسان آیفون‌ها را هم به ارمغان میاورد.

تلویزیون های Google TV جدید سونی شامل سری Z9K با رزولوشن 8K در دو اندازه 75 و 85 اینچی، سری X95K با سه اندازه 66، 75 و 85 اینچی با رزولوشن 8K و همچنین سری X80K بدون مینی ال ای دی در چهار اندزه 55، 65، 75 و 85 اینچی می‌شود.

وب‌کم Bravia Cam ؛ یک نوآوری دیگر از سونی

سونی همچنین از یک وب‌کم جدید به نام “Bravia Cam” نیز رونمایی کرده است که در بالای تلویزیون قرار می‌گیرد و به کاربران اجازه می‌دهد با حرکات دست خود تلویزیون را کنترل کنند. این دوربین همراه برخی از تلویزیون‌های بالارده سونی عرضه می‌شود؛ ولی با برخی از دیگر مدل تلویزیون‌های این شرکت نیز سازگار است.

این دوربین حرکات دست شما مثل مشت کردن یا حرکت مواج را تشخیص می‌دهد. سونی همچنین از این دوربین برای هشدار به کاربران در صورت خیلی نزدیک نشستن به تلویزیون و یا روشن ماندن تلویزیون در زمانی که کاربر داخل اتاق نیست نیز استفاده می‌کند. توجه داشته باشید که هیچ یک از این امکانات هنگام عرضه در اختیار شما قرار نخواهند گرفت و تمام آن‌ها پس از عرضه وب‌کم Bravia Cam فعال خواهند شد. این دوربین همچنین دارای یک سوئیچ فیزیکی است که جلوی وب‌کم را گرفته و میکروفون آن را هم قطع می‌کند. در حال حاضر تاریخ عرضه و قیمت تلویزیون های Google TV جدید سونی مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*