اولین لپ تاپ تی سی ال به نام TCL Book 14 go

TCL Book 14 Go ؛ اولین لپ تاپ تی سی ال با قیمت مناسب معرفی شد

اولین لپ تاپ تی سی ال به نام TCL Book 14 Go معرفی شد. این تبلت اسنپدراگونی عمر باتری طولانی، پشتیبانی از سیم کارت و قیمت مناسب را ارائه می‌کند.

معمولاً TCL را به خاطر تولید تلویزیون و دیگر لوازم الکترونیکی آن می‌شناسیم؛ اما این کمپانی با رونمایی از اولین لپ تاپ خودش به نام TCL Book 14 GO در نمایشگاه CES 2022 نشان داد که اهداف بزرگ‌تری را در سر دارد.

لپ تاپ تی سی ال بوک 14 گو ؛ یکی از ارزان‌ترین لپ تاپ‌های اسنپدراگونی

اولین لپ تاپ تی سی ال در واقع یک نوت بوک 14.1 اینچی با ویندوز 11 است که از چیست اسنپدراگون کوالکام قدرت می‌گیرد، 12 ساعت شارژدهی داشته و اتصال 4G LTE با سیم کارت را هم ارائه می‌کند. در حالی که لپ تاپ‌های اسنپدراگونی معمولاً گران قیمت هستند، اما تی سی ال این لپ تاپ را با برچسب قیمتی بسیار مناسب 349 دلاری از سه ماهه دوم سال 2022 وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

تی سی ال به لطف استفاده از پردازنده مقرون به صرفه Snapdragon 7c که برای کامپیوترها و کروم بوک‌های رده ابتدایی طراحی شده، موفق به پایین نگه داشتن قیمت لپ تاپ TCL Book 14 Go‌ شده است. اسنپدراگون 7c هم اتصال LTE را ارائه می‌کند و هم عمر باتری دستگاه را طولانی خواهد کرد. اولین لپ تاپ تی سی ال با ضخامت 13.95 میلی‌متری و وزن 1.3 کیلوگرمی، گزینه‌ی ایده‌آلی برای کسانی است که دائم در سفر هستند و به دنبال یک لپ تاپ سبک و باریک می‌گردند.

اما تی سی ال در کنار اولین لپ تاپ خودش، از نسل جدید تبلت NXTPAPER نیز رونمایی کرده است. تبلت NXTPAPER 10s به یک فناوری نمایشگر شبیه به کاغذ تمام رنگی مجهز است که مصرف کمتری نسبت به LCD‌ داشته و نیازی به نور پس زمینه ندارد. نمایشگر این تبلت از یک پوشش ضد بازتاب نور برخوردار است تا کاربر بتواند از هر زاویه به آن نگاه کند. همچنین نور آبی ساطع شده را تا 50 درصد می‌کاهد تا فشار کمتری به چشم کاربر وارد شود. در نتیجه این تبلت گزینه‌ای عالی برای مطالعه و کاربرانی است که مدت زمان زیادی را به تایپ کردن می‌پردازند.

تبلت TCL NXTPAPER 10s

همراه این تبلت، یک قلم هوشمند به نام T Pen هم عرضه می‌شود که می‌تواند حس نوشتن واقعی با قلم را تداعی کند. این تبلت اواخر ژانویه با قیمت 249 دلاری وارد بازارهای جهانی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*