نسخه جدید بازی Call of Duty

نسخه جدید بازی Call of Duty در آمریکای لاتین جریان خواهد داشت

به نظر می‌رسد نسخه جدید بازی Call of Duty در آمریکای لاتین جریان دارد. در ادامه جزئیات جذاب بیشتر درباره نسخه جدید کال آف دیوتی را مشاهده کنید.

به رسم همیشه، با آغاز سال نوی میلادی باید منتظر موج شایعات و گزارشات مختلف درباره نسخه جدید بازی Call of Duty باشیم. مدتی است که گفته می‌شود کال آف دیوتی 2022 در واقع نسخه جدید Modern Warfare تحت عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 خواهد بود.

اینسایدر خوشنام «تام هندرسون» (Tom Henderson) مجموعه‌ای از اطلاعات تکراری و جدید از نسخه جدید کال آف دیوتی را در ویدئویی در کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشته است.

نسخه جدید بازی Call of Duty

به گفته او، داستان نسخه جدید Call of Duty در آمریکای لاتین جریان خواهد داشت. همچنین همان‌طور که وی پیش‌تر هم اشاره کرده، Call of Duty: Modern Warfare 2 مانند بازی Battlefield 2042 با ادغام المان‌های PvP و PvE یک حالت PvEvP با نام DMZ را ارائه خواهد داد. این حالت جدید یک نقشه جدید را با خود به دنبال دارد که گفته می‌شود برای بازی Call of Duty: Warzone هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد استودیوی «اینفینیتی وارد» (Infinity Ward) برای این حالت و همچنین بخش کمپین تمرکز قابل توجه‌ای روی هوش مصنوعی خواهد داشت.

پیش‌تر حالت چندنفره بازسازی Modern Warfare 2 برای عرضه در کنار بازی Call of Duty: Modern Warfare محصول 2019 در دست توسعه بود ولی نهایتاً راه به جایی نبرد. شنیده‌ها حکایت از این دارند که نقشه‌ها، سلاح‌ها و اوپراتورهایی از آن حالت به نسخه جدید بازی Call of Duty راه پیدا می‌کنند.

ضمن این‌ها به المان‌های رایگان در نسخه جدید کال آف دیوتی اشاره شده اما مشخص نیست که منظور دقیقاً چیست، خصوصاً از آنجا که بازی بتل رویال رایگان وارزون همچنان با قدرت پابرجا است. تام هندرسون همچنین مدعی شده که با توجه ویدئوهای نسخه پیش آلفای این عنوان، پروسه توسعه نسخه جدید نسبت به نسخه‌های گذشته بهتر پیش می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*