نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Razer Blade

نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Razer Blade در نمایشگاه CES 2022 معرفی شدند

نمایشگاه CES 2022 محصولات بی‌نظیری را در خود جای داده که نباید از آنها غافل شد. امروز نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Razer Blade معرفی شدند.

کمپانی ریزر در نمایشگاه CES 2022 شرکت کرده تا آخرین و جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ Razer Blade خود از جمله Blade 14، 15 و 17 را به نمایش بگذارد.

این سری از لپ تاپ‌های جدید ریزر که به عنوان سریعترین لپ تاپ‌های جهان برای گیمرها و سازندگان معرفی شده‌اند، دارای کارت گرافیک‌های تازه واردی همچون Nvidia GeForce RTX 30 هستند. در واقع می‌توانید بالاترین مدل این لپ تاپ را با کارت گرافیک RTX 3080 Ti نیز سفارش دهید.

نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Razer Blade

با توجه به دشواری‌های تهیه کارت گرافیک برای دسکتاپ در سال گذشته، به نظر می‌رسد لپ تاپ‌های گمینگ یک راهکار عالی برای گیمرها باشد. اما ماجرا به پردازنده‌های گرافیکی محدود نمی‌شود. جدیدترین لپ تاپ سری ریزر بلید دارای رم DDR5 4800MHz است. در این رم شاهد افزایش 50 درصدی فرکانس نسبت به نسل قبلی بوده‌ایم.

نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Razer Blade

ریزر قول داده که عملکرد آخرین لپ تاپ‌هایش در حد کلاس دسکتاپ‌ها باشد. تراویس فورست، مدیر ارشد واحد تجاری ریزر در این خصوص دیدگاه‌های خود را این گونه مطرح کرده است:

به توسعه دهندگان این امکان را داده‌ایم که با نمایشگرهای زیبا، درایورهای استودیو NVIDIA و حداکثر 14 پردازنده مرکزی پرقدرت کار کنند. کاربران می‌توانند هر مدل یا سیستمی را که متناسب با نیازهای آنهاست انتخاب کنند و از کار با این لپ تاپ‌ها که دارای آخرین و بهترین پردازنده‌های گرافیکی و پردازشی هستند، لذت ببرند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، لپ تاپ‌های ریزر بلید 14، 15 و 17 مجهز به جدیدترین پردازنده‌های اینتل و AMD هستند و قدرت لازم را برای تمام کارهایی که می‌خواهید انجام دهید، به شما می‌دهند. کیفیت این سری از لپ تاپ‌ها بی‌نظیر است و مدل‌های معرفی شده در نمایشگاه CES 2022 دارای شاسی آلومینیومی CNC و قطعات با کیفیت هستند.

از جمله تغییرات محسوس و بی‌نظیر در طراحی لپ تاپ‌های ریزر، صفحه کلید با کلیدهای بزرگتر برای تجربه تایپ ارگونومیک و رضایت بخش است. همچنین برای تهویه بهتر پردازنده‌ها، عملکرد خنک کننده‌ها نیز بهبود یافته است. هر یک از مدل‌های مختلف این سری دارای پیشرفت‌های منحصر به فردی‌اند که آنها را جذاب‌تر می‌کند.

Razer Blade 14 مجهز به پوششی مقاوم در برابر اثر انگشت است تا آن را تمیز و براق نگاه دارد؛ از طرفی وب کم 1080 آن هم قابلیت Windows Hello را ارائه می‌دهد.

نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Razer Blade

Razer Blade 15 نیز دارای پنل IPS با گزینه‌های در دسترس QHD و Full HD است و نرخ نوسازی تصویر 360 هرتزی در اختیار کاربران می‌گذارد.

در آن سوی میدان Blade 17 نیز پیشرفت‌هایی در زمینه کیفیت صدا دارد. در واقع این لپ تاپ هشت بلندگوی باکیفیت دارد (دو برابر از نسل قبلی بیشتر) که به کاربران امکان بهره‌برداری بیشتر از صدا را می‌دهد. همچنین باتری و شارژر بزرگتر به کاربران کمک می‌کند تا در سفرهای خود مدت طولانی‌تری با آن کار کنند.

خوشبختانه تمامی لپ تاپ‌های نامبرده با ویندوز 11 عرضه می‌شوند و باتری آنها دو سال گارانتی دارد. ریزر بلید 15 و 17 از 25 ژانویه (5 بهمن ماه) به ترتیب با قیمت‌های 2499 دلار و 2699 دلار جهت پیش خرید از سایت در دسترس قرار خواهند گرفت. همچنین ریزر بلید 14 از 10 فوریه (21 بهمن ماه) با قیمت 1999 دلار در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*