قیمت بیت‌ کوین

قیمت بیت‌ کوین 220 هزار دلار می‌‌شود؟

برخی از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که قیمت بیت‌ کوین در سال 2022 میلادی به 220 هزار دلار خواهد رسید.

بیت کوین به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتالی در جهان حدود 12 سال قبل توسط گروه ناشناسی از معامله‌گران بر بستر بلاک چین راه‌اندازی شد و در سال 2009 مورد معامله قرار گرفت. در حالی که این رمزارز محبوب در اواخر سال 2021 با افت مواجه شد، اما برخی از کارشناسان بر این باورند که قیمت بیت‌ کوین در سال 2022 میلادی به میزان چشمگیری رشد پیدا خواهد کرد.

افزایش قیمت بیت کوین به 220 هزار دلار

برخی از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتالی پیش‌بینی کردند قیمت بیت کوین در سال 2022 میلادی در مسیر 220 هزار دلاری قرار می‌گیرد؛ چرا که میلیاردرهای سراسر جهان به خرید بیت کوین به عنوان پوششی در مقابل ارز فیات تورمی روی آوردند. در همین راستا ماکس کایزر عنوان کرد قیمت این رمزارز محبوب در سال 2022 به 220 هزار دلار خواهد رسید. وی افزود انقلاب بیت کوین از السالوادور گسترش پیدا می‌کند و طی آن شاهد انقراض پول فیات خواهیم بود.

قیمت بیت‌ کوین

توماس پیترفی، میلیاردر مجارستانی که در گذشته به عنوان یکی از مخالفان ارزهای دیجیتالی محسوب می‌شد گفت اگر ارز فیات نابود شود، 2 تا 3 درصد از دارایی‌های خود را به ارزهای دیجیتالی امن انتقال خواهد داد. وی به مشتریان خود پیشنهاد کرد تا به تجارت بیت کوین، اتریوم و لایت کوین روی آورند. این میلیاردر مجارستانی تاکید کرد با وجود این که به احتمال زیاد ارزهای دیجیتالی بازدهی فوق‌العاده‌ای را ارائه خواهند داد، اما عکس این موضوع نیز ممکن است رخ دهد.

کتی وود، به عنوان یک میلیاردر از مدیریت سرمایه‌گذاری آرک پیش‌بینی کرد قیمت بیت کوین طی 5 سال آینده به 500 هزار دلار خواهد رسید. گفتنی است هم‌اکنون بیت کوین 39.56 درصد از کل بازار ارزهای دیجیتالی را در اختیار دارد. همچنین مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی حدود 2.21 تریلیون دلار بوده که این رقم روزانه در حال افزایش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آدرس غلط ندین به ملت بینوا