ویدیو پروژکتور پرتابل انکر

ویدیو پروژکتور پرتابل 4K انکر به Android TV و اسپیکرهای داخلی مجهز است

نبیولا – Nebula برند زیرمجموعه Anker در نمایشگاه CES 2022 از یک پروژکتور قابل حمل 4K رونمایی کرد. در ادامه با امکانات پررنگ و لعاب ویدیو پروژکتور پرتابل انکر آشنا می‌شوید.

تازه‌ترین ویدیو پروژکتور پرتابل انکر Cosmos Laser 4K نام دارد و با سیستم عامل اندروید تی وی 10.0 کار می‌کند. این دستگاه، مجهز به اسپیکرهای 30 واتی است و قابل حمل بودن آن به شما اجازه می‌دهد هر کجا که خواستید، بساط گیمینگ یا تماشای دسته‌جمعی فیلم را برپا کنید.

ویدیو پروژکتور پرتابل انکر

فناوری لیزری The ALPD 3.0 این پروژکتور، محتوای 4K را با روشنایی 2400 اَنسی لومن به تصویر می‌کشد. البته شاید برای کیفیت مناسب تصویر، لازم باشد محیط را به اندازه کافی تاریک کنید.

همچنین ظاهرا نتفلیکس ندارد؛ اما Anker می‌گوید این پروژکتور با یک دانگل استریم 4K همراه است تا بتوانید محتوای دلخواه را از روی موبایل خود پخش کنید.

ویدیو پروژکتور پرتابل انکر

از دیگر قابلیت‌های کازموس لیزر 4K باید به فوکوس خودکار پرسرعت (3 ثانیه‌ای) و Keystoning یا تصحیح کیستون خودکار برای رفع بهم‌ریختگی تصویر اشاره کنیم. این به خصوص برای یک پروژکتور قابل حمل، ویژگی بدردبخوری است.

همه این‌ها را به فناوری eye-guard برای جلوگیری از آسیب چشم حیوانات خانگی و کودکان کنجکاو در اثر خیره ماندن اضافه کنید.

قیمت ویدیو پروژکتور پرتابل انکر

پروژکتور نبیولا کازموس لیزر 4K از طریق وب‌سایت kickstarter با پرداخت 2199 دلار قابل خریداری است؛ فروش از هفته آینده و توزیع آن از ماه مارس آغاز می‌شود.

البته شاید این مبلغ در قیاس با سایر پروژکتورهای آل-این-وان 4K که حدود 1700 دلار قیمت دارند، کمی زیاد به نظر برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*