شورولت سیلورادو EV

معرفی شورولت سیلورادو EV ؛ غول برقی آمریکایی

شورولت سیلورادو EV معرفی شد. پیکاپ جدید شورولت از پیشرانه قدرتمند، برد حرکتی زیاد و امکانات پیشرفته بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شورولت از پیکاپ جدید سیلورادو EV پرده برداشت. این خودرو قرار است در مدل‌های مختلف با قیمت 41 تا 105 هزار دلار به فروش برسد. بسیاری از کارشناسان حوزه خودرو بر این باورند که شورولت سیلورادو EV به یکی از پرفروش‌ترین پیکاپ‌های الکتریکی برقی سال 2023 در بازار آمریکا تبدیل خواهد شد.

مشخصات شورولت سیلورادو EV

شورولت سیلورادو EV

شورولت سیلورادو EV با هر بار شارژ قادر است حدود 645 کیلومتر را بپیماید. مدل RST این پیکاپ نیز به عنوان مدل فول آپشن از دو پیشرانه برقی بهره می‌برد که می‌تواند در مجموع قدرتی برابر با 644 اسب بخار و گشتاور 1063 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو در کلاس پیکاپ وانت‌های بزرگ قرار می‌گیرد و همچنین می‌تواند ظرف مدت 4.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

شورولت سیلورادو EV

این پیکاپ به سیستم شارژ سریع 350 کیلوواتی مجهز بوده که به کمک آن می‌توان فقط با 10 دقیقه شارژ انرژی مورد نیاز برای پیمایش 160 کیلومتر را تامین کرد. همچنین سیلورادو EV از توانایی یدک‌کشی تریلر 4.5 تنی و حمل بار 600 کیلوگرمی در محفظه بار عقب بهره می‌برد.

شورولت سیلورادو EV

مدل پایه این پیکاپ آمریکایی الکتریکی با نام WT می‌تواند قدرتی برابر با 510 اسب بخار و گشتاور 834 نیوتن‌متر را ارائه دهد که البته از لحاظ پیمایش با مدل RST تفاوتی نخواهد داشت، اما توانایی حمل بار آن کمتر خواهد بود. همچنین مدل RST این پیکاپ از امکانات جذابی چون سوپر کروز و فرمان‌پذیری چرخ عقب نیز بهره می‌برد.

شورولت سیلورادو EV

شورولت سیلورادو EV در کابین نیز دارای طراحی جذابی است. هنگام ورود به کابین یک نمایشگر 17 اینچی در میانه داشبورد و یک نمایشگر 11 اینچی در پشت فرمان به چشم می‌خورد. مدل RST به یک سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه (HUD) 14 اینچی نیز مجهز شده که بسیاری از رقبای آن از چنین آپشنی بهره نمی‌برند. مدل پایه این پیکاپ قرار است چند ماه بعد از نسخه فول آپشن RST به تولید برسد و هنوز از سطح امکانات آن اطلاعاتی در دست نیست.

شورولت سیلورادو EV

سیلورادو EV حدود یک سال دیگر به شکل عمومی به بازار عرضه خواهد شد که قیمت نسخه فول آن یعنی RST حدود 105 هزار دلار و قیمت مدل پایه WT نیز حدود 41 هزار دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*