مراسم E3 2022

مراسم E3 2022 به صورت حضوری برگزار نخواهد شد

ظاهراً هنوز برای خداحافظی با پاندمی کروناویروس زود است. خبر بد برای گیمرها این که مراسم E3 2022 به‌صورت حضوری برگزار نخواهد شد!

به گزارش GamesBeat، انجمن ESA به‌عنوان برگزارکننده رویداد E3 طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که مراسم E3 2022 به‌صورت حضوری برگزار نخواهد شد و علاقه‌مندان همچنان باید از خانه‌های خود به تماشای نمایش بازی‌های محبوبشان بپردازند.

همان‌طور که واضح است، ESA به دلیل خطرات احتمالی اجتماع مردم در فضای بسته، برای سومین سال متوالی از برگزاری این مراسم به‌صورت حضوری خودداری خواهد کرد. اواخر سال گذشته صنعت گیمینگ برای بازگشت رویدادهای حضوری آماده می‌شد و حتی مراسم گیم آواردز 2021 در حضور جمعیتی منتخب در تئاتر مایکروسافت در لس‌آنجلس برگزار شد. با این حال، متاسفانه دوباره شرایط تغییر کرده است.

مراسم E3 2022

سویه جدید و شدیداً مسری کرونا با نام اومیکرون که حتی گفته می‌شود واکسن‌های سینوفارم، اسپوتنیک و جانسون اند جانسون در برابر آن ناتوان هستند، اولین بار اوایل دسامبر گذشته در ایالات متحده آمریکا شناسایی شد و شروع موج جدیدی از مبتلایان به کرونا را رقم زد. به نظر می‌رسد این موج جدید غیرمنتظره ESA را از برگزاری مراسم E3 2022 به‌صورت حضوری بازداشته، هرچند ESA هیچ اشاره‌ای به اومیکرون نکرده است.

بی‌شک لغو شدن برگزاری حضوری مراسم E3 2022 برای سومین سال متوالی، ناراحت‌کننده‌ترین خبر ممکن برای دنبال‌کنندگان دنیای گیمینگ خواهد بود. سال 2020 با شروع پاندمی کرونا، مراسم E3 2020 پس از حدس و گمان‌های مختلف بالاخره لغو شد. خوشبختانه یک سال بعد، این رویداد به‌صورت مجازی برگزار شد و هرچند انتظار می‌رفت امسال بالاخره شاهد بازگشت این رویداد به شکل مرسوم خود باشیم، ظاهراً همچنان E3 به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. این درحالی است که با توجه به گفته‌های شهردار لس‌آنجلس در تابستان گذشته، مراسم E3 2022 در ابتدا قرار بود به‌ شکل حضوری برگزار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*