این گوشی جدید برای عاشقان کیبوردهای فیزیکی ساخته شده است

آسترو اسلاید فایوجی – Astro Slide 5G یک گوشی جدید برای عاشقان کیبوردهای فیزیکی است و اگر علاقه مند به چنین دستگاهی هستید مطلب را از دست ندهید.

اگر علاقه شدیدی به گوشی‌های هوشمند با صفحه کلید کشویی دارید، به احتمال زیاد Astro Slide 5G مورد توجه شما قرار می‌گیرد. این دستگاه در نمایشگاه CES 2022 معرفی شد و یک صفحه کلید با نور پس‌زمینه به همراه دارد که به لطف مکانیزم لولای منظم آن از زیر نمایشگر گوشی می‌چرخد.

کیبوردهای فیزیکی دوباره رونق می‌گیرند؟

در حال حاضر این اسمارت فون بر پایه اندروید 11 است اما با سیستم عامل لینوکس هم راه اندازی می‌شود. با این حال شرکت Planet Computers در حال کار روی ارائه پشتیبانی Sailfish OS است. (سیستم عامل جایگزین اندرویدِ هوآوی)

آسترو اسلاید فایوجی پنلی 6.39 اینچی AMOLED با وضوح  +FHD دارد و محافظه نمایشگر آن از جنس گوریلا گلس 3 است. این نمایشگر حاشیه‌های یکنواخت دارد و دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسلی است.

قلب تپنده این اسمارت فون دایمنسیتی 800 فایوجی است و به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و ظرفیت حافظه قابل ارتقا با microSD روانه بازار خواهد شد. به غیر از داشتن صفحه کلیدی QWERTY، کیبوردی قابل برنامه‌ریزی دریافت خواهید کرد که به شما امکان جا به جایی بین عملکردهای مختلف سیستم را می‌دهد.

در پنل پشتی این گوشی یک سنسور 48 مگاپیکسلی دوربین اصلی و حسگر اثر انگشت وجود دارد. این گوشی دارای دو اسلات نانو سیم کارت و یک آداپتور microSD و همچنین دو درگاه USB C (یکی در هر طرف) و یک جک هدفون است.

گوشی Astro Slide 5G به همراه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 30 واتی عرضه خواهد شد و برای شارژ وایرلس خود با Qi سازگار است. Planet Astro Slide 5G در یک رنگ آبی و با قیمت 862 پوند به فروش خواهد رسید. گفته شده که گوشی از ماه مارس تحویل مشتریان داده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*