آیفون اس ای 2022

آیفون اس ای 2022 بدون تغییر در طراحی عرضه می‌شود!

یک افشاگر در توییت جدیدی ادعا می‌کند که آیفون اس ای 2022 – iPhone SE 2022 بدون تغییر در طراحی عرضه می‌شود و این یعنی طراحی پنج سال پیش اپل!

اوایل سال گذشته میلادی شایعاتی در مورد اینکه نسل بعدی گوشی iPhone SE با ظاهری مدرن‌تر عرضه می‌شود، منتشر شد. حالا گفته می‌شود که این گزارش شایعه‌ای بیش نبوده و آیفون اس ای 2022 با ظاهری شبیه به آیفون اس ای 2020 عرضه می‌شود و این یعنی همچنان از طراحی قدیمی آیفون 8 بهره می‌برد.

بی‌شک این سبک طراحی برای سال جدید هیچ محبوبیتی ندارد؛ زیرا حتی گوشی‌های ارزان قیمت بازار هم طراحی تمام صفحه را ارائه می‌کنند. اما در حالی که نسل بعدی آیفون SE ظاهر قدیمی دارد، چون ارزان‌ترین گوشی جدید اپل خواهد بود، علاقه‌مندان به آیفون‌ها هیچ توجهی به این موضوع نخواهند داشت. البته این نکته هم قابل توجه است که گوشی جدید اپل، از اینترنت 5G هم پشتیبانی می‌کند.

یک افشاگر با نام Dylan در توییت جدید خود اینطور گفته است:

انتظار می‌رود عرضه یک آیفون اس ای متفاوت با ظاهری مثل آیفون 11 به سال 2024 موکول خواهد شد. برای سال 2022، اپل از یک مدل با اینترنت 5G و سخت افزار ارتقا یافته، اما ظاهری شبیه به مدل 2022 رونمایی می‌کند.

آیفون اس ای عجیب‌ترین محصول اپل است که اکنون بعد از گذشت 2 سال قرار است نسل جدید آن با سخت افزار بروزتر عرضه شود، اما از نظر طراحی طراحی آن هر چهار سال یک بار تغییر می‌کند. اما باز هم گفتنیست که هیچ یک از مشتریان به این موضوع اهمیتی نمی‌دهند و چون این گوشی ارزان‌ترین محصول جدید اپل است، آن را به گوشی‌های اندرویدی مدرن‌تر ترجیح می‌دهند.

برای یک آیفون SE جدید باید تا سال 2024 منتظر بمانید!

اما دو سال دیگر، 2024 سرانجام شاهد تغییر در طراحی این گوشی خواهیم بود و قرار است آیفون SE با ظاهری شبیه به آیفون 11 با نمایشگری کوچک‌تر وارد بازار شود. این گوشی فاقد Face ID خواهد بود و یک سنسور اثر انگشت Touch ID برای باز کردن قفل صفحه در زیر دکمه پاور آن قرار خواهد گرفت. بنابراین برای در اختیار داشتن چنین ویژگی‌هایی باید 2 سال کامل صبر کنید. آیا ارزش صبر طولانی را دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*