نسخه iOS واتساپ

تغییرات گسترده‌ای برای نسخه iOS واتساپ در راه است

نسخه iOS واتساپ به زودی شاهد تغییرات گسترده و مفیدی خواهد شد که به کاربران آیفون‌های اپل اجازه می‌دهد با لذت بیشتری از WhatsApp استفاده کنند.

منتظر تغییرات گسترده‌ای برای نسخه iOS واتساپ باشید، زیرا توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن در حال آزمایش یک چت لیست بازطراحی شده و رابط کاربری شفاف‌تر هستند. همچنین برخی از عناصر رابط کاربری نیز به زودی حذف خواهند شد.

طبق گزارشی که WABetaInfo منتشر کرده، واتساپ می‌خواهد صفحه چت لیست را با طراحی شفاف‌تر بروزرسانی کند. به طور مثال تیم واتساپ گزینه‌های Broadcast Lists و New Group را از نسخه 22.1.71 واتساپ حذف خواهد کرد.

منبع همچنین اشاره می‌کند که این گزینه‌ها سال‌ها بود که در اپلیکیشن WhatsApp وجود داشتند، اما از آنجا که کاربران می‌توانند گروه‌های جدید را با شروع یک چت جدید هم ایجاد کنند، واتساپ می‌خواهد این گزینه‌های اضافه را حذف کند و گزینه Broadcast را جایگزین آن کند. تغییری که در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

در بروزرسانی‌های بعدی، واتساپ گزینه Broadcast را به بالای فهرست مخاطبین کاربر می‌برد که دقیقاً همان کارایی گزینه New Group در نسخه‌های فعلی را خواهد داشت.

نسخه iOS واتساپ

واتساپ طی چند روز گذشته شروع به آزمایش چند قابلیت جدید برای اپلیکیشن خود کرده است. در بروزرسانی‌های بعدی، این اپلیکیشن تصویر پروفایل مخاطبین شما را هم به نوتیفیکیشن‌ها اضافه خواهد کرد تا آسان‌تر ببینید چه کسی برای شما پیغام فرستاده است. با این قابلیت، هر باری که یک پیغام جدید را در واتساپ دریافت کنید، نام فرستنده را به همراه تصویر پروفایل آن مشاهده خواهید کرد.

این تنها قابلیتی نیست که واتساپ روی آن کار می‌کند؛ واتساپ همچنین می‌خواهد به شما این قابلیت را بدهد که منشن شدن در یک گروه را هم تشخیص دهید. به طور مثال در حال حاضر در نسخه iOS واتساپ اگر شخصی به پیام شما در یک گروه پاسخ دهد، نوتیفیکیشنی را دریافت خواهید کرد که پاسخ او را نشان می‌دهد. اما در نسخه آزمایشی جدید واتساپ، حتی اگر کسی شما را منشن هم کند متوجه آن خواهید شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*