منصوری

نمایشگاه ثابت شاهکارهای تیونر معروف ایرانی، کوروش منصوری در دبی افتتاح شد+عکس

اولین نمایشگاه ثابت کوروش منصوری در دبی افتتاح شد. از این پس علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه با شاهکارهای تیونر معروف ایرانی آشنا شوند.

اولین شوروم منصوری به عنوان یکی از معروف‌ترین تیونرهای جهان در شهر دبی امارات افتتاح شد. منصوری این نمایشگاه را با هدف دسترسی آسان مشتریان به محصولات خود ایجاد کرده و در ابتدا 3 محصول این تیونر مشهور طبق نسخه‌های تولیدی مرسدس AMG کلاس G، لامبورگینی اوروس و رولزرویس کالینان در این نمایشگاه به معرض نمایش قرار گرفتند. همچنین قرار است به زودی سایر محصولات این تیونر اصالتا ایرانی نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شوند.

افتتاح نمایشگاه ثابت منصوری در دبی

منصوری

نمایشگاه منصوری در فضای بیش از 800 متر مربع واقع در جاده شیخ زاید شهر دبی احداث شده تا بازدیدکنندگان بتوانند انواع مدل‌های سفارشی‌سازی شده این شرکت را مشاهده کنند. در این فضا علاوه بر این که خودروهای این تیونر معروف به نمایش گذاشته می‌شوند، بلکه مشتریان به فضای استراحتی ویژه‌ای دسترسی خواهند داشت که در آن قادرند با مدل‌های مختلف تودوزی چرمی، انواع فیبرکربن و رنگ بدنه نیز آشنایی پیدا کنند.

منصوری

افتتاح شوروم منصوری در دبی سایر تیونرهای خودرو را نیز ترغیب خواهد کرد تا در این شهر شعبه‌های خود را افتتاح کنند؛ چرا که در دبی افراد زیادی حاضرند برای خرید یک خودرو ویژه و سفارشی‌سازی شده مبالغ نجومی را پرداخت کنند.

گالری تصاویر 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*