ویندوز ۱۰ تاکنون بر روی ۱۸ میلیون دستگاه نصب شده است

چند روزی است که مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را منتشر کرده است.امروز وب سایت WinBeta به نقل از منابع معتبر اعلام کرده که سیستم عامل ویندوز ۱۰ تا دیروز بر روی ۱۸ میلیون دستگاه نصب شده است.به عقیده کارشناسان این روند می تواند آغازی بسیار خوب برای موفقیت ویندوز ۱۰ باشد.

البته  تعداد ۱۸ میلیون یک عدد تقریبی است و تعیین مقدار دقیق آن دشوار است، زیرا این مقدار همواره در حال افزایش یافتن است. وب سایت WinBeta اعلام کرده است که سرعت دریافت ویندوز ۱۰ در دیروز حدود ۱۰۰۰ دانلود در دقیقه و یا ۶۰۰۰۰ دانلود در ساعت بوده است. سرعت دریافت ویندوز ۱۰ نیز به طور مداوم تغییر می کند و تعیین یک عدد دقیق برای این مورد نیز دشوار است.

امیدوار هستیم که مایکروسافت به زودی و یک بار دیگر تعداد نسخه های دریافت شده ی ویندوز ۱۰ را اعلام کند. چند روز قبل بود که مایکروسافت اعلام کرد که پس از گذشت ۲۴ ساعت از انتشار نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰، هم اکنون این سیستم عامل بر روی بیش از ۱۴ میلیون دستگاه نصب شده است.

ویندوز ۱۰ تا کنون شروع بسیار خوبی را داشته است، و خود مایکروسافت نیز از این موضوع و روندی که در حال حاضر وجود دارد، بسیار خرسند بوده و در حال حاضر مایکروسافت تمرکز خود را بر روی به روز رسانی های آینده این پلتفرم گذاشته است.

منبع: WINBETA

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با سلام
    برای خرید توی ایران هم هست؟
    چطور باید این ویندوز رو تهیه کنم؟؟؟؟