مراسم آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ

مراسم آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ برای 8 فوریه تایید شد؛ منتظر سری گلکسی S22 باشید

سرانجام تاریخ برگزاری مراسم آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ فاش شد؛ سامسونگ قرار است در Unpacked امسال از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی کند.

سامسونگ تأیید کرده است که مراسم آنپکد ۲۰۲۲ قرار است ۸ فوریه (۱۹ بهمن) رونمایی شود و دعوتنامه‌های این مراسم نیز انتهای ماه ژانویه برای اصحاب رسانه ارسال خواهد شد. قرار است در این رویداد از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی شود. در رأس این خانواده گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا قرار دارد که جایگزین مستقیم گوشی‌های سری گلکسی نوت خواهد بود.

از گوشی‌های سری گلکسی S22 چه می‌دانیم؟

سپس قرار است بلافاصله بعد از پایان این رویداد، پیش‌فروش گوشی‌های سری گلکسی S22 آغاز شود و از پنجم اسفند ماه نیز به صورت رسمی وارد بازار می‌شوند. طبق اطلاعات موجود، اعضای این خانواده در دو نسخه با چیپست‌های مختلف اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ وارد بازار می‌شوند. نسخه‌ای که قرار است وارد بازارهای آسیایی از جمله کشورمان شود نیز به چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهد بود. این چیپست برای نخستین بار قرار است که پردازشگر گرافیکی RDNA2 شرکت AMD مجهز شود که توان پردازشی بالایی را ارائه می‌کند.

رویداد آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ و گوشی S22 Ultra

گوشی گلکسی S22 Ultra

از دیگر امکانات گوشی‌های سری اس ۲۲ می‌توان به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلیُ اسپیکرهای استریو، شارژ بی‌سیم، گواهی ضد آب، شارژ سری سیمی ۴۵ وات و بی‌سیم ۲۵ وات اشاره کرد. بالارده‌ترین نسخه این خانواده نیز به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و قیمت پایه ۱،۵۰۰ دلاری خواهد داشت.

طبق اطلاعاتی که از گذشته وجود دارد، گوشی‌های این سری تفاوت زیادی با نسل گذشته خود نخواهند داشت. با این حال از نظر مشخصات فنی تغییرات چشمگیری به وجود خواهد آمد. علاوه بر این، نسخه اولترا با دو نسخه دیگر این خانواده کاملاً متفاوت خواهد بود و بیشتر به گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ شبیه است. هر نسل این گوشی نقطه قوت خاص خودش را برای فروش دارد. نقطه قوت نسل بعدی هم، کاربردی بودن آن است.

Sammobile نیز تأیید کرده است که پنل نمایشگر دو گوشی پلاس و اولترا سری S22 می‌تواند به صورت استاندارد روشنایی ۱۲۰۰ نیت را ارائه کند. ضمن اینکه اوج رشنایی آن‌ها نیز ۱۷۵۰ نیت خواهد بود. این مقدار، از پنل نمایشگر دو گوشی مذکور روشن‌ترین نمایشگرهای موبایل در جهان را می سازد.

به زودی با اخبار رویداد آنپکد ۲۰۲۲ بازخواهیم گشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*