بازی Horizon Forbidden West

نسخه پلی‌ استیشن 4 بازی Horizon Forbidden West پیش از عرضه لو رفت

درحالی که یک ماه به انتشار بازی Horizon Forbidden West باقی مانده، به‌تازگی نسخه پلی‌ استیشن 4 آن به بیرون درز پیدا کرده است.

بازی Horizon Forbidden West پیش‌تر با چالش‌هایی در توسعه مواجه بوده و عرضه‌اش به‌خاطر محدودیت‌های پاندمی کرونا به تعویق افتاده است. با این حال، این پایان کار نیست. نسخه‌ اولیه پلی‌ استیشن 4 این عنوان درحالی که یک ماه به عرضه‌اش باقی مانده، به بیرون درز پیدا کرده و به دنبال آن تصاویری در پلتفرم‌هایی مثل توییتر به اشتراک گذاشته شده است. البته توییتر مطابق قانون کپی‌رایت، برخی از تصاویری را که از این نسخه منتشر شده حذف کرده است.

نسخه مذکور شامل تمامی محتویات اصلی Horizon Forbidden West می‌شود. از این رو کاربرانی که قصد تجربه این عنوان را دارند، باید محتاط باشند تا قسمت‌هایی از بازی برایشان فاش نشود.

بازی Horizon Forbidden West که دنباله عنوان تحسین‌شده Horizon Zero Dawn ساخته «گوریلا گیمز»‌ (Guerrilla Games) به حساب می‌آید، در تاریخ 29 بهمن 1400 (18 فوریه 2022) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. با توجه به شایعات، رویداد State of Play ماه فوریه برگزار می‌شود و به گفته افشاگر شناخته‌شده «تام هندرسون» (Tom Henderson)، می‌توان انتظار نمایش گیم‌پلی این عنوان به شدت مورد انتظار طی این رویداد را داشت. در ادامه تصاویری را از نسخه لو رفته Horizon Forbidden West مشاهده می‌کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*