اسکوتر برقی بوگاتی

اولین وسیله نقلیه الکتریکی بوگاتی آن چیزی نیست که شما انتظار دارید

بر خلاف انتظار، اولین وسیله نقلیه خودروساز بزرگ بوگاتی نه یک سوپرکار شگفت‌انگیز، بلکه یک اسکوتر برقی ساده است!

بوگاتی، یکی از بزرگ‌‌ترین تولیدکنندگان سوپرکارها در جهان، در حال حاضر خودروی هایپرکار الکتریکی خود را توسعه می‌دهد ولی به‌تازگی از اولین وسیله نقلیه الکتریکی خود که یک اسکوتر برقی است، رونمایی کرده است. این اسکوتور برقی حاصل همکاری این خودروساز بزرگ با «بای‌تک اینترنشنال» (Bytech International) است.

اسکوتر برقی بوگاتی

اسکوتر برقی بوگاتی که برای رفت و آمدهای کوتاه شهری طراحی شده، 15.8 کیلوگرم وزن دارد و از آلیاژ منیزیم ساخته شده است. این اسکوتر از یک موتور برقی 700 وات و باتری 360 وات ساعتی با قابلیت شارژ با پریز دیواری بهره می‌برد و حداکثر سرعت آن به 30 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. ضمن اینکه با یک بار شارژ کامل، مسافت 35 کیلومتر را طی می‌کند.

اسکوتر برقی بوگاتی

یک چراغ عقب و دو چراغ در طرفین این اسکوتر را مشاهده می‌کنیم و همچنین چراغ LED عقب آن، لوگوی بوگاتی را به نمایش در می‌آورد. برای این اسکوتر چراغ‌های راهنما و یک نمایشگر LED هم در نظر گرفته شده است که اطلاعاتی مثل سرعت، مصرف باتری، حالت رانندگی و وضعیت نور را نشان می‌دهد. در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه این محصول جدید بوگاتی مشخص نیست اما بعید است قیمت ارزانی داشته باشد.

اسکوتر برقی بوگاتی

بازار وسایل نقلیه الکتریکی روز به روز در حال گسترش است و بوگاتی تنها یکی از خودروسازان بزرگی است که به این مسیر متمایل شده است. اگر شما نیز از معرفی یک اسکوتر برقی توسط بوگاتی متعجب شده‌اید، در بخش نظرات با گجت نیوز در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*